Czekoladowa oferta w hotelach sieci Mercure
Czekoladowa oferta w hotelach sieci Mercure

Już po raz trzeci w hotelach marki Mercure rusza wyjątkowa akcja pt. „Sweet Secret by Mercure”, dzięki której noclegi w obiektach zostaną objęte 30%-wą zniżką, a goście prócz możliwości korzystania z darmowego internetu i pysznego śniadania, otrzymają wyjątkowo słodki prezent. Tegoroczna edycja wydarzenia zyskała także ambasadorkę – popularną prezenterkę telewizyjną, Dorotę Gardias.

Słodkości nigdy dość. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę marka Mercure, która już po raz trzeci postanowiła uraczyć swoich gości czekoladową rozpustą. Akcja „Sweet Secret by Mercure”, bo o niej mowa, potrwa od 1 marca do 30 maja 2015 roku. W tym czasie goście hotelowi będą mogli skorzystać z promocyjnych, o 30% niższych cen noclegów, a przy meldowaniu otrzymają słodki podarunek w postaci pudełka przepysznych, ręcznie robionych pralin. Jednak to nie koniec czekoladowych atrakcji. Na czas trwania akcji restauracje Winestone poszerzą swoje dotychczasowe menu o wyjątkowe, czekoladowe przysmaki. W karcie znajdą się m.in. smakowite ciasto czekoladowe z lodami oraz kawa Gourmand z czekoladowymi pralinami. Wszystkie, niepowtarzalne smaki pralin będzie można poznać, zakupując pudełko słodkości w recepcji hoteli Mercure. Szczególną uwagę proszę zwrócić na pralinę Mercure o wyrafinowanym smaku ciastka z cynamonem i imbirem oraz prawdziwym masłem.

- Sweet Secret by Mercure to bardzo mocna pozycja w naszym kalendarzu ofert. Dwie poprzednie edycje okazały się dużym sukcesem, dlatego zdecydowaliśmy, aby klienci po raz kolejny mogli z niej skorzystać. W tym roku postanowiliśmy rozszerzyć komunikację. Oprócz kampanii promocyjno – informacyjnej w hotelach i w Internecie, dodatkowo wspiera ją m.in. ambasadorka – znana telewizyjna prezenterka Dorota Gardias - komentuje Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich.

- Zostałam ambasadorką oferty „Sweet Secret by Mercure”, ponieważ uwielbiam słodycze i mam do nich wielką słabość. Ze względu na figurę i zdrowie staram się nie jeść ich zbyt dużo, jednak jak każdy robię wyjątki. Praliny Mercure to moja słodka tajemnica, każda z nich jest wyjątkowa. Ci, którzy nie mieli jeszcze okazji przekonać się o ich smaku muszą zrobić to jak najszybciej – opowiada Dorota Gardias, ambasadorka oferty Sweet Secret by Mercure.

Tegoroczna edycja „Sweet Secret by Mercure” została uatrakcyjniona o konkurs, w którym nagrodą są trzy dwuosobowe vouchery na pobyt w wybranym hotelu sieci Mercure oraz pudełko wyśmienitych czekoladek. Konkurs nosi tytuł „Sweet selfie z widokiem na Mercure” i polega na zrobieniu sobie najbardziej oryginalnego zdjęcia z obiektem marki Mercure w tle. Plebiscyt potrwa do 15 maja, a zwycięzców wybierze jury (w składzie m.in. Dorota Gardias) oraz internauci.

INFORMACJA PRASOWA