Chińska platforma turystyczna Travelzen została nowym partnerem sieci Louvre Hotels Group
Chińska platforma turystyczna Travelzen została nowym partnerem sieci Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group to lider na międzynarodowym rynku hotelowym. Posiada hotele w 51 krajach. Sieć podpisała 1 grudnia umowę partnerską z chińską platformą rezerwacji Travelzen.

Na chińskiej platformie od teraz będzie można zarezerwować pokój w hotelach Kyriad, Golden Tulip i Campanile. Louvre Hotels Group zależy na zwiększeniu obecności w Azji Południowo-Wschodniej. 15 października sieć otworzyła pierwszy hotel Campanile w Szanghaju. Plany są dużo bardziej zaawansowane i co tydzień w Chinach zostaną otwarte dwa nowe hotele przez okres trzech lat. Louvre działa aktywnie szczególnie w Indonezji i Korei Południowej, czyli najczęściej odwiedzanych przez chińskich turystów zakątków Azji.

Louvre Hotels Group wiąże duże nadzieje ze współpracy z Travelzen, ponieważ platforma ta ma bardzo szybko rozwijającą się bazę chińskich klientów, którzy mogą stanowić potencjalny rynek dla sieci hoteli. Chińska Akademia Turystyki w swoim raporcie podała, że w 2016 roku ponad 2 miliony Chińczyków kupiło podróże przez aplikację i strony internetowe podczas chińskich świąt, a 100 milionów wyjeżdżało za granicę. 9 z nich wyjeżdżało służbowo. To wszystko dzięki Travelzen, który jest największym sprzedawcą biletów lotniczych w tej części Azji.

Goście przebywający w chińskich hotelach używają specyficznych płatności za nocleg i specjalnych narzędzi rezerwacyjnych. Louvre Hotels Group szuka inspiracji i nowych pomysłów. Chce czerpać wiedzę od chińskiej platformy.

INFORMACJA PRASOWA