Bristol, Sheraton i Westin z pomocą dla UNICEF
Bristol, Sheraton i Westin z pomocą dla UNICEF
12 i 13 października w ramach projektu Road To Awareness, przed Hotelem Bristol w Warszawie, kucharze z trzech hoteli sieci Starwood: Bristol, Sheraton i Westin połączą siły w wyjątkowej inicjatywie. Całkowity dochód z serwowanych przez nich przekąsek wspomoże działalność UNICEF w Kamerunie i Nigerii.

Kawa, herbata, marconii w wielu smakach, słodkie muffiny, bakalie w czekoladzie, czy ciastka oblane białą czekoladą – wszystko za symboliczną kwotę pięciu złotych.

Poprzez tę inicjatywę chcemy pokazać warszawiakom jak ważna dla nas jest pomoc innym. Nasi szefowie kuchni, jak i menedżerowie z trzech warszawskich hoteli zainwestują swój wolny czas, aby sprzedać jak najwięcej przysmaków – a wszystko to w szczytnym celu. Chcemy stworzyć 35 szkół w Kamerunie i Nigerii, aby dać dzieciom szansę na rozpoczęcie edukacji – powiedział Gonçalo Duarte Silva, dyrektor generalny sieci Starwood Hotels & Resorts w Polsce.

Sieć Starwood już od 6 lat systematycznie wspiera projekt Road To Awatreness. W tym roku celem jest aż 500 000 dolarów na poczet UNICEF i zapewnienie tym samym tysiącom dzieci możliwość nauki i lepszą przyszłość. Podobne cele wielokrotnie wcześniej udawało się osiągnąć. Organizatorzy są więc dobrej myśli, że nie ma rzeczy niemożliwych.

W wydarzeniu przed Hotelem Bristol swoją obecność zapowiedzieli Ambasadorzy UNICEF: Magdalena Różdżka, Małgorzata Foremniak i Robert Korzeniowski.

INFORMACJA PRASOWA