Adgaar Plaza obchodzi 4 urodziny
Adgaar Plaza obchodzi 4 urodziny
60 000 gości z całego świata i 2100 zorganizowanych szkoleń i eventów. To wynik jakim poszczycić się może Centrum Konferencyjne Adgar Plaza. Jeden z najlepiej wyposażonych obiektów konferencyjnych w Warszawie kończy właśnie 4 lata.

Przez zaledwie kilka lat działalności na rynku Centrum konferencyjne Adgar Plaza wywalczyło sobie grono zadowolonych klientów z których aż 66 % to kliencie lojalni, regularnie organizujący tu eventy, konferencje i inne wydarzenia branżowe. To największy sukces Adgar Plaza i dowód na to, że strategia podwyższonej jakości usług sprawdza się w praktyce.

Adgar Conference Group, spółka zarządzająca Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza z okazji 4 urodzin zapowiada prezent. Już pod koniec roku planowane jest otwarcie kolejnych obiektów pod szyldem Adgar - Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota oraz Event Room (wizualizacja na zdjęciu).

-Te cztery lata działalności centrum na rynku były bardzo owocne, nie spoczywamy jednak na laurach – nadal chcemy się rozwijać, dlatego rozszerzamy naszą ofertę o sektor szkoleniowy oraz eventowy, a będzie to możliwe dzięki nowemu Centrum Szkoleniowemu Adgar Ochota. Jestem przekonana, że doskonała lokalizacja nowego centrum szkoleniowego, wyjątkowa przestrzeń zapewniająca niezwykle komfortowe warunki prowadzenia spotkań, a także doskonałe zaplecze techniczne i doświadczony zespół, pozwolą sprostać nowym wyzwaniom, które stawia przed nami współczesny rynek MICE– powiedziała Katarzyna Bobowska, dyrektor generalny Adgar Conference Group, spółki zarządzającej Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza oraz Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota.

Tym samym Adgar chce poszerzyć ofertę eventową i konsekwentnie dążyć do pozycji lidera na rynku. Nowy w szeregach Adgar mieści się przy Alejach Jerozolimskich w zakupionym na początku czerwca kompleksie biurowym. To nowoczesny obiekt najwyższej klasy w stylu modernistycznym. Pomieści 8 sal konferencyjnych o zróżnicowanym metrażu od 17m2 do 190 m2. Wśród nich świetnie wyposażony Event Room na 120 osób i wyjątkowo kuriozalny Chill Room na nietypowe przedsięwzięcia.


*****

Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota zlokalizowane w kompleksie biurowym przy Alejach Jerozolimskich 181, oferuje łącznie ponad 800 m2 powierzchni i obejmuje 8 sal eventowo – szkoleniowych, Chill Room oraz Event Room. Wszystkie pomieszczenia są w pełni umeblowane, posiadają wyposażenie audiowizualne oraz bezprzewodowy dostęp do Internetu. Centrum oferuje także pełną obsługę wydarzeń: doradztwo w przygotowaniu spotkań, obsługę techniczną oraz cateringową a także wsparcie w trakcie wydarzeń. Do dyspozycji gości jest także ponad 1000 miejsc parkingowych.

W Polsce Adgar działa za pośrednictwem spółek córek o nazwach Adgar Postępu sp. z o.o., Real Estate Solutions Sp. z o.o. sp. k., Adgar BCI Sp. z o.o. sp. k., Adgar BCIII Sp. z o.o. sp. k. oraz Fiorella Sp. z o.o. Firma jest deweloperem i zarządcą jednego z najnowocześniejszych obiektów konferencyjnych w Warszawie, czyli Adgar Plaza, który łącznie z Adgar Business Centre tworzy kompleks Adgar. Grupa Adgar posiada w swoim portfolio także budynek biurowy Adgar Business Centre II oraz nieruchomość przy Alei Prymasa Tysiąclecia na Woli, na której znajduje się salon oraz punkt serwisowy BMW Inchcape. W czerwcu 2013 roku Grupa Adgar kupiła kompleks biurowy usytuowany przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie.


INFORMACJA PRASOWA