20-lecie Radisson Collection Hotel, Warszawa, czyli podsumowanie działalności i nowy kierunek rozwoju.

20-lecie Radisson Collection Hotel, Warszawa, czyli podsumowanie działalności i nowy kierunek rozwoju.

Już od 20 lat Goście mogą spędzać niezapomniany czas we flagowym obiekcie sieci Radisson Hotel Grup przy ulicy Grzybowskiej w Warszawie. Radisson Collection Hotel, Warszawa świętuje 20. jubileusz otwarcia poprzez podsumowanie cennych lat działalności i planowanie zmian, które skupią się na zupełnie nowym kierunku rozwoju - zaangażowaniu w zmniejszenie emosji dwutlenku węgla. 

Hotel Radisson Collection Hotel w Warszawie działa od 2 września 2002 r. To właśnie wtedy do dyspozycji Gości oddany został obiekt pod nazwą Radisson SAS Centrum Warszawa, który 17 lat później  przeszedł całkowity rebranding i stał się pierwszym hotelem marki Radisson Collection w Polsce oraz w tej części Europy. Hotel pozwala na skorzystanie z 309 odnowionych pokoi i apartamentów, eleganckiego lobby oraz przyjaznej recepcji. Nową twarz otrzymały również wyśmienite restauracje, przestronne centrum fitness oraz sale konferencyjne i salon Executive Lounge. 

Grupa Radisson ma zamiar wdrożyć 5-letni plan strategiczny, który pozwoli na zrównoważony rozwój i jeszcze większą społeczną odpowiedzialność biznesu. Właśnie to ma szczególne znaczenie dla ambicji marki, by być uznawaną za jedną z najlepszych na świecie. Na czym skupi się Radisson? Na ludziach, społeczności i planecie. 

– Kluczowym zadaniem w nadchodzącym roku będzie realizacja działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Niezmiennie jednak chcemy także skupić się na dalszym rozwoju oferty hotelowej. Jestem pewien, że dzięki mocnej pozycji na polskim rynku i stabilnemu zespołowi profesjonalistów, uda nam się obsługiwać gości na niezmiennym, najwyższym poziomie. – powiedział Marco Eichhorn, Dyrektor Generalny Radisson Collection Hotel, Warszawa.

Ludzie

Radisson jako świadoma marka koncentruje się na prawach człowieka, etyce biznesu i różnorodności. Na koniec 2021 r. 29,2% pracowników stanowiły kobiety, które w grupie zajmują kierownicze stanowiska - celem sieci jest osiągnięcie do 2025 r. wyniku na poziomie 35% oraz 50% do 2030 roku. Dodatkowo 65% dostawców to lokalni przedsiębiorcy. Co więcej, bezpieczeństwo i ochrona pozostają najważniejszymi priorytetami, zarówno jeśli chodzi o gości, jak i pracowników oraz dostawców. 

Społeczność

W ciągu ostatnich lat postawa, zaangażowanie i wysiłki członków zespołu Radisson w ich społecznościach były niezwykłe. Zapewnili zakwaterowanie i posiłki pracownikom służby zdrowia, szyli i przekazywali maski dla potrzebujących oraz realizowali wiele innych działań, które były potrzebne podczas epidemii Covid-19. W 2022 roku RHG łącznie przekazała 510 000 EUR różnym organizacjom non-profit, zaś pracownicy sieci odbyli łącznie 26500 godzin wolontariatu. Dodatkowo nieprzerwanie od 2018 Radisson Hotel Group współpracuje z organizacją SOS Wioski Dziecięce wspierając już 686 osieroconych dzieci, a grono nieustannie się powiększa. 

Planeta

Radisson Hotel Group zobowiązuje się do prowadzenia biznesu w sposób zrównoważony, z możliwie najniższym poziomem emisji dwutlenku węgla, zużycia wody i generowania odpadów. Za główny cel stawia sobie zmniejszenie śladu węglowego i zużycia wody o 30% do 2025 roku poprzez ścisłą współpracę z właścicielami nieruchomości, budowniczymi i architektami. Radisson Collection Hotel, Warszawa dąży do tego, aby w ciągu 3 najbliższych lat zredukować emisję dwutlenku węgla o 30 proc. To nie wszystko - w celu całkowitej eliminacji plastiku z hotelu wprowadzone zostaną m.in. dozowniki na kosmetyki wielokrotnego użytku. 

INFORMACJA PRASOWA