NSC Hotels
Konferencja National Sales Congress Hotels odbędzie się jeszcze w tym roku. Pierwotnym terminem był 16 kwietnia, ale przez epidemię koronawirusa organizatorzy musieli przełożyć swoje wydarzenie. Na chwilę obecną NSC Hotels planowana jest na 8 października tego roku.
Będzie to konferencja na pewno wyjątkowa, bo wyjątkowa jest sytuacja w naszym kraju i na świecie. Liczba uczestników została ograniczona to 150 osób - co wiąże się z restrykcjami, które władze narzuciły na organizatorów eventów i właścicieli hoteli i obiektów biznesowych.
Miejsce NSC Hotels pozostaje to samo. Konferencja odbędzie się w DoubleTree Hilton Warszawa.
Prelegenci pozostali w większości ci sami:
1. Jacek Walkiewicz – od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych
2. Miłosz Stanisławski – współzałożyciel marki HotelMania
3. Wojciech Herra – trener sprzedaży
4. Dagmara Pakulska – manager, szkoleniowiec, wykładowca akademicki
5. Marcin Fiuk – dyrektor sprzedaży i marketingu w branży hotelarskiej
6. Grzegorz Radłowski – ekspert z zakresu nauki profesji sprzedaży i zarządzania zespołami sprzedaży
7. Bogdan Sosnowski – jedenaście lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY
8. Łukasz Piekarski – dyrektor hotelu Puro Warszawa Centrum
9. Karol Bartkowski – ekspert od cold callingu i social sellingu
10. Jakub Mianowski – adwokat, od 10 lat wspólnik w kancelarii adwokackiej RMS Mianowski Sawicki
11. Agnieszka Maszner-Paprocka – ekonomistka z wykształcenia, dyrektor regionalny IGHP w woj. zachodniopomorskim
12. Marta Pakieła – była związana z polskimi sieciami, w tym Zdrojowa Hotels, Arche, Górskie Resorty.
Zmienią się tematy tych wystąpień i samej debaty. Specjaliści spróbują doradzić i odpowiedzieć na pytania, jak przetrwać na rynku, jak pozyskiwać klientów w dobie kryzysu, jak przygotować pracowników do obsługi gości, jak utrzymać motywację pracowników w trudnych czasach, z jakich programów skorzystać, by podtrzymać swój biznes, jak skutecznie prowadzić komunikację marketingową w momencie kryzysu zdrowotnego, jak przekonać ludzi do spędzania wakacji w Polsce, jak utrzymać klienta na dłużej?
NSC Hotels to trzy strefy:
– Scena „Sprzedaż” – najaktualniejsze zabiegi sprzedażowe, porady odnoszące się do wyjścia z kryzysu, wskazówki marketingowe, które pomogą w rozwoju biznesu
– Scena „Zarządzanie” – odpowiedź na pytanie, jak skutecznie kierować pracownikami, by zapewnić im komfort pracy i osiągnąć lepsze wyniki
– Networking i strefa wystawiennicza – platforma wymiany doświadczeń wśród profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów
Serwis SaleBiznesowe.pl jest Patronem Medialnym konferencji.
Więcej informacji i bilety można znaleźć na stronie internetowej https://nationalsales.pl/nsc-hotels-program-2/