Hotel Meeting 2021

Hotel Meeting 2021

9 grudnia w AC Hotel by Marriott Kraków odbędzie się kolejna edycja konferencji Hotel Meeting, której organizatorem jest wydawca portalu Horeca Business Club, Horeca Radio i Horeca TV. 

Imprezę poprowadzi Karol Weber, Inspektor Hotelowy, autor bloga enjoyyourstay.pl wraz z Rafałem Krzyckim, wydawcą Horeca Business Club, Horeca Radio i Horeca TV. 

Podczas konferencji uczestnicy będą mogli posłuchać, co mają do powiedzenia eksperci w temacie zarządzania jakością usług hotelarskich. Impreza skierowana jest głównie do dyrektorów hotelów, kierowników działu HR lub działu operacyjnego. 

Wydarzenie zakończy się imprezą pt. "Hotelowe Xmas Party", podczas której uczestnicy będą mogli bawić się przy muzyce, o którą zadba DJ, zjeść pyszne potrawy podczas uroczystej kolacji i cieszyć się open barem. Podczas wieczorku odbędzie się również akcja charytatywna.

Program:

BLOK I

Moderator: Maciej Straus

Kultura organizacji – jak wpływa na reputację hotelu u gości, pracowników i pomniejsza ryzyko zmian kadrowych.

BLOK II

Moderator: Sylwia Gilarska

Guest experience – praktyczne przykłady, które przekładają się na przychody.

BLOK III

Moderator: Dariusz Winnicki

Koszty vs jakość – usługi premium tworzą koszty czy otwierają portfele?

BLOK IV

Moderator: Rafał Pasenik

Powtarzalność działań w budowaniu gościnności – czyli jak sprawić, aby hotel na co dzień trzymał jakość usług

BLOK V

Moderatorzy: Karol Weber, Rafał Krzycki, Maciej Straus, Sylwia Gilarska, Dariusz Winnicki, Rafał Pasenik

Hyde Park - czyli wspólnie postaramy się rozwiązać Wasze problemy

Hotelowe Xmas Party