Hotel Marketing Conference 2025
Już po raz jedenasty spotkamy się na największym wydarzeniu marketingowo-sprzedażowym dla branży hotelarskiej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Hotel Marketing Conference 2025 odbędzie się w dniach 28-29 października 2025 r. w prestiżowym hotelu Radisson Blu Sopot, a jego tegoroczne hasło przewodnie - „Course → Direct” - to jasny sygnał: czas obrać kierunek na niezależność i maksymalizację rezerwacji bezpośrednich.
W tym roku konferencja przenosi się nad morze - do Sopotu, miasta symbolizującego rynek dynamiczny i pełen wyzwań, ale też pełen możliwości. To właśnie tam hotelarze z całej Polski i regionu CEE wypłyną wspólnie na szerokie wody wiedzy i nowoczesnych technologii.
„Course → Direct” to kompleksowe podejście do nowoczesnego zarządzania sprzedażą. W centrum uwagi znajdą się narzędzia i strategie wspierające budowanie niezależności od pośredników - od marketing automation i revenue managementu, po sztuczną inteligencję i nowatorskie podejście do zarządzania relacjami z gośćmi.
Uczestnicy konferencji otrzymają dostęp do merytorycznego programu, tworzonego we współpracy z praktykami i ekspertami hotelowymi. Każde wystąpienie to odpowiedź na realne potrzeby i wyzwania - zarówno w obszarze direct booking, jak i optymalizacji oferty, personalizacji komunikacji czy maksymalizacji TRevPAR.
Wydarzenie tradycyjnie odbędzie się w formule hybrydowej - można wziąć w nim udział zarówno stacjonarnie, jak i online, z dowolnego miejsca na świecie. To doskonała okazja, by niezależnie od lokalizacji, zdobyć konkretną, aktualną wiedzę i narzędzia, które mają realny wpływ na wyniki obiektu.