"To jest w naszej naturze" - niekonwencjonalna kampania reklamowa sieci hoteli Shangri-La

There's no greater act of hospitality than to embrace a stranger as one's own. It's in our nature.*

...to hasło przyświecające nowej kampanii promocyjnej hotelowego imperium Shangri-La.

Pomiędzy zabieganymi projektantami, zamyślonymi architektami i pełnymi niezrealizowanych pomysłów wizjonerami zjawia się innowator inny od wszystkich. W wyścigu o najdroższy, najlepszy, najbardziej nowoczesny, luksusowy i niecodzienny hotel do biegu startuje Shangri-La. Nie zachwala pod niebiosa wspaniałości i wystrojów swoich hotelowych "dzieci". Staje w szranki za jedyną broń biorąc sobie niecodzienną kampanię  promocyjną - "To jest w naszej naturze". [caption id="" align="aligncenter" width="550" caption="źródło: www.fubiz.net"][/caption] Nowe oblicze - nowa broń Shangri-La, nazwa fikcyjnej krainy  z powieści Jamesa Hiltona, oznacza utopijne miejsce pozbawione trosk życia codziennego, nacisków kariery, wielkomiejskiego zgiełku, gdzie wszystko biegnie swoim rytmem. Te dwa krótkie słowa stały się szyldem sieci luksusowych, zachwycających i wielce docenianych hoteli na całym świecie. Nie można się jednak rozpisywać nad wspaniałościami tych obiektów i wygodami jakie oferują. Nie to jest celem ich walki wśród namnażającej się konkurencji. Za punkt honoru Shangri-La przyjęła sobie pokazać światu swoje inne oblicze - gościnność, dbałość o każdego z osobna, niezwykłą, przeszywającą relaksem atmosferę. Celem więc stało się stworzenie powieściowej idylli. [caption id="" align="aligncenter" width="550" caption="źródło: www.fubiz.net"][/caption]

Umocnieni gościnnością Wychodząc naprzeciw rywalom nie trzeba przechwalać się rzeczami materialnymi, które każdy hotel może nabyć. Sztuką jest pokonać przeciwników znajdując coś, czego nikt inny nie potrafi ludziom dać - utopię. Nowa kampania promocyjna pod hasłem "To jest w naszej naturze" stała się narzędziem sieci Shangri-La, które pokazać ma wszystkie najlepsze cechy jej obiektów, nie nawiązując w obrazach i hasłach do wygód materialnych. Spot reklamowy ma uwidocznić to, co Shangri-La sobą reprezentuje w oderwaniu od wspaniałości i przepychu budynków. Siłą Shangri-La stała się gościnność.

[caption id="" align="aligncenter" width="550" caption="źródło: www.fubiz.net"][/caption]

"Przyjąć obcego jak swojego własnego".

Czy taka kampania okaże się skutecznym narzędziem walki z luksusowymi gigantami? ____________________ * "Nie ma większego aktu gościnności niż przyjąć obcego jak swojego własnego. To jest w naszej naturze."