Zmiany w przepisach dotyczących branży hotelarskiej

Zmiany w przepisach dotyczących branży hotelarskiej
15 grudnia 2011 r. weszły w życie nowe wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług dla hoteli i moteli. Zaszeregowane i skategoryzowane hotele i motele mają dwa lata na dostosowanie obiektu do nowych wymagań. Jakie jeszcze przepisy się zmienią? O czym warto pamiętać podpisując umowy zarówno z kontrahentami, jak i gośćmi?

Chcąc sprawnie zarządzać obiektem hotelowym warto być na bieżąco z nowościami legislacyjnymi. Szczególna odpowiedzialność hotelu wynika ze specyfiki zawodu a jej zakres jest bardzo szeroki: począwszy od należytego wykonywania usług poprzez odpowiedzialność za rzeczy należące do gościa, a wniesione do obiektu, skończywszy na odpowiedzialności za zdrowie i życie osób przebywających w hotelu. Ponadto zawieranie umów niesie za sobą zagrożenia finansowe i prawne.

Dobra organizacja i znajomość przepisów będą potrzebne szczególnie teraz, w trakcie wzmożonego ruchu turystycznego związanego ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy. Bieżący rok w opinii branży hotelarskiej przyniesie znaczące zyski. Według badań przeprowadzonych przez eholiday we współpracy z magazynem „Hotelarz” aż 73% badanych uznało, że ten rok będzie dla nich dobry.

***
W tak nasyconym rynku, jakim jest branża hotelarska w Polsce warto być o krok do przodu i mieć pewność co do słuszności podejmowanych decyzji i podpisywanych kontraktów. Dlatego wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom zapraszamy na ośmiogodzinne szkolenie prowadzone przez doświadczonego prawnika. Warsztat odbędzie się 23 marca br. w Warszawie w Centrum Europrofes przy ulicy Sieleckiej 22.

W trakcie szkolenia w praktyczny sposób zostanie omówiona kwestia umów, w tym zmiany w kodeksie cywilnym i ostatnie rozporządzenie MSiT. Omawiane przykłady będą oparte o przepisy obowiązujące w 2012r. Uczestnicy zapoznają się również z wykładnią Sądu Najwyższego. Zostaną także zaproponowane konkretne klauzule pomocne w zabezpieczaniu interesów obiektów hotelowych. Wykładowca przedstawi najczęściej popełniane błędy w treści umów. Dzięki branżowości spotkania Uczestnicy będą mieli doskonałą okazję do wymiany poglądów i doświadczeń.

Szkolenie zostanie oparte o liczne przykłady praktyczne i będzie zawierało bezpieczne rozwiązania, punkty zapalne przy podpisywaniu umów i konstruowaniu regulaminów oraz wskazówki na co zwracać uwagę.

Zapisy i informacje o szkoleniu pod numerem telefonu 61 55 01 12 oraz pod adresem: www.explanator.pl

INFORMACJA PRASOWA