Wyjątkowy sukces polskiego stoiska na targach IMEX 2024 we Frankfurcie

 Wyjątkowy sukces polskiego stoiska na targach IMEX 2024 we Frankfurcie

Targi IMEX 2024 we Frankfurcie przyciągnęły tysiące profesjonalistów z branży MICE, w tym licznych przedstawicieli polskiego przemysłu spotkań. Wśród polskich uczestników wydarzenia, które odbyło się w Messe Frankfurt, panowała zgodna opinia o wyjątkowo wysokim poziomie rozmów biznesowych i licznych konkretnych zapytaniach ofertowych. Tegoroczna edycja uznawana jest za jedną z najlepszych w historii.

Polska Organizacja Turystyczna, za pośrednictwem Poland Convention Bureau POT, zorganizowała polskie stoisko narodowe, które gościło 17 wystawców. Swoje usługi prezentowały tam m.in. centra kongresowe, hotele, linie lotnicze oraz organizatorzy konferencji i wydarzeń. Uczestnicy mogli odwiedzić stoiska takich firm i instytucji jak ICE Kraków, Convention Bureau Wrocław, Creative Poland, DMC Poland, Kraków Convention Bureau, LOT, Lubelskie Centrum Konferencyjne, Marriott Warsaw Hotel, Mazovia Convention Bureau, Mazurkas DMC Poland, Poznań Convention Bureau, Grupa MTP – Poznań Congress Center, Travel Projekt DMC, Warsaw Convention Bureau, Vengo DMC Poland oraz Zdrojowa Hotels.

Hasło przewodnie „Poland. More than you expected” skutecznie promowało polską ofertę na IMEX 2024. Stoisko przyciągało gości nie tylko profesjonalnym wyglądem, ale również dzięki koncertom Basi Giewont oraz wyjątkowej atmosferze i tradycyjnym spotkaniom grupowym, które były doskonałą okazją do zaprezentowania destynacji i możliwości organizacji wydarzeń w Polsce. Jak podkreśliła Aneta Książek, kierowniczka PCB POT, pięć prezentacji destynacji dodatkowo wzmocniło promocję Polski.

Pozytywne opinie o targach wyraziła Agata Rybkiewicz z Warsaw Convention Bureau, zwracając uwagę na precyzyjnie określone potrzeby hosted buyers oraz ich doskonałą znajomość Polski. Podobne wrażenia podzielił Maciej First z Mazovia Convention Bureau, który podkreślał spontaniczne zainteresowanie odwiedzających stoiskiem oraz ich chęć poznania nowych, atrakcyjnych turystycznie miejsc.

Hubert Syller z Vengo DMC Poland również pochwalił wysoki poziom organizacji targów IMEX oraz konkretne zapytania dotyczące przyszłych wydarzeń. Według oficjalnych danych, tegoroczne targi zgromadziły blisko 12 tysięcy profesjonalistów z branży MICE, w tym ponad 4 tysiące hosted buyers, co zaowocowało około 60 tysiącami zaplanowanych spotkań biznesowych.

Ray Bloom, przewodniczący i założyciel IMEX Group, wyraził swoje zadowolenie z silnej obecności wystawców z Azji i rosnącej liczby partnerów z Afryki, co podkreśla globalny charakter wydarzenia.

Targi IMEX 2024 we Frankfurcie były nie tylko okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, ale również świetną platformą do promocji Polski jako atrakcyjnej destynacji dla organizacji międzynarodowych wydarzeń.

INFORMACJA PRASOWA