Wyjątkowa kampania marketingowa marki Sheraton
Wyjątkowa kampania marketingowa marki Sheraton

Sheraton Hotels & Resorts to marka hotelowa, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Jednak wiadomo, że w świecie biznesu odpowiedni marketing i promocja to połowa sukcesu każdej firmy, dlatego też sieć postanowiła odświeżyć swój wizerunek, rozpoczynając gruntowną kampanię marketingową pod hasłem "Gesty znaczą więcej". Projekt wart jest ponad 100 mln dolarów i obejmie reklamy prasowe, telewizyjne oraz social media.

Celem rozpoczynającej się właśnie kampanii marketingowej marki Sheraton Hotels & Resorts jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na inwestycje w hotelach Sheraton na całym świecie, wprowadzanie innowacyjnych programów oraz przedstawienie w zupełnie nowej odsłonie jednej z sieci marki Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc.

- Jesteśmy na początku pięcioletniej drogi, podczas której będziemy tworzyć rzeczywistość oraz zmieniać wizerunek marki Sheraton. Proces ten już się rozpoczął, wdrożyliśmy pierwsze udoskonalenia, które są widoczne zaraz po przekroczeniu progu hotelu Sheraton. Dzięki nowej kampanii reklamowej zamierzamy zwrócić uwagę na naszą markę, podkreślić jej dziedzictwo i przede wszystkim dać konsumentom powód, aby przyjrzeli się ofercie Sheratona na nowo - powiedział Adam Aron, p.o. prezesa Starwood Hotels & Resorts.

Kampania obejmie reklamy prasowe, do których wykorzystano zdjęcia zrobione przez światowej sławy fotografa, Marka Seligera. Premierowa odsłona reklam prasowych odbyła się w słynnym dzienniku Wall Street Journal. Marka Sheraton Hotels & Resorts w dalszej perspektywie nawiąże współpracę z takimi tytułami m. in. jak The New York Times, Fortune, Forbes, Forbes Life, Sydney Morning Herald i Shanghai Morning.

Kolejnym etapem promocji będzie po raz pierwszy wykorzystywana przez markę Sheraton Hotels & Resorts reklama telewizyjna, której emisja rozpocznie się już 21 września zarówno w największych światowych, jak i lokalnych stancjach. Reżyserem klipu jest David Ewdards, a 30-sekundowy filmik powstał luksusowym hotelu Sheraton w Sydney. Kampania obejmie także takie kanały internetowe jak YouTube czy Facebook i inne portale społecznościowe.

Projekt "Gesty znaczą więcej" jest częścią długoterminowego planu rozwojowego marki Sheraton Hotels & Resorts, Sheraton 2020, w ramach którego wprowadzono już liczne zmiany w obiektach sieci na całym świecie. Przede wszystkim ulepszono menu kulinarne serwowane w hotelowych Lobby Barach, stworzono bardziej przyjazną użytkownikowi stronę internetową sheraton.com oraz odświeżono wizerunek firmy. W ramach planu Sherton 2020 ruszyła również nowa sieć Sharaton Grand, która zrzesza najlepsze obiekty pod szyldem Sheraton na całym świecie. Rozpoczynająca się kampania reklamowa ma więc podkreślić te wszystkie działania firmy i zwrócić uwagę klientów na atrakcyjny kierunek rozwoju marki.

INFORMACJA PRASOWA