Wyjątkowa edycja kongresu NSC Hotels odbędzie się w październiku

Wyjątkowa edycja kongresu NSC Hotels odbędzie się w październiku

Czas wyjść z pandemicznego kryzysu i wstać z kolan. NSC Hotels ma pomóc hotelarzom zdobyć potrzebną wiedzę i poznać cenne wskazówki, co zrobić, żeby przetrwać w tym trudnym czasie. Jak zwiększyć sprzedaż, jak zawalczyć o klienta? 

NSC Hotels - Kongres sprzedaży w branży hotelowej odbędzie się 8 października 2020 roku w hotelu DoubleTree Hilton Warszawa. Impreza została przełożona z kwietnia przez epidemię koronawirusa. Ta edycja NSDC Hotels będzie inna niż poprzednia - tego jesteśmy pewni. Poruszane tematy będą krążyć kryzysu, w jakim znalazła się branża hotelarska i gastronomiczna. Prelegenci podczas swoich wystąpień będą starać się odpowiedzieć na wiele nurtujących pytań dotyczących świata w czasach koronawirusa. 

Tematy:

  • Jak pozyskiwać klientów w dobie kryzysu? 
  • Jak przygotować pracowników do obsługi gości?
  • Jak utrzymać motywację pracowników w trudnych czasach?
  • Z jakich programów skorzystać, by podtrzymać swój biznes?
  • Jak skutecznie prowadzić komunikację marketingową w momencie kryzysu zdrowotnego?
  • Jak przekonać ludzi do spędzania wakacji w Polsce?
  • Jak utrzymać klienta na dłużej?


Prelegenci:

1. Jacek Walkiewicz – od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych 

2. Miłosz Stanisławski – współzałożyciel marki HotelMania 

3. Wojciech Herra – trener sprzedaży

4. Dagmara Pakulska – manager, szkoleniowiec, wykładowca akademicki

5. Marcin Fiuk – dyrektor sprzedaży i marketingu w branży hotelarskiej

6. Grzegorz Radłowski – ekspert z zakresu nauki profesji sprzedaży i zarządzania zespołami sprzedaży

7. Bogdan Sosnowski – jedenaście lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY

8. Łukasz Piekarski – dyrektor hotelu Puro Warszawa Centrum

9. Karol Bartkowski – ekspert od cold callingu i social sellingu

10. Jakub Mianowski – adwokat, od 10 lat wspólnik w kancelarii adwokackiej RMS Mianowski Sawicki

11. Agnieszka Maszner-Paprocka – ekonomistka z wykształcenia, dyrektor regionalny IGHP w woj. zachodniopomorskim

12. Marta Pakieła – była związana z polskimi sieciami, w tym Zdrojowa Hotels, Arche, Górskie Resorty. 

NSC Hotels to trzy strefy:

– Scena „Sprzedaż” – najaktualniejsze zabiegi sprzedażowe, porady odnoszące się do wyjścia z kryzysu, wskazówki marketingowe, które pomogą w rozwoju biznesu

– Scena „Zarządzanie” – odpowiedź na pytanie, jak skutecznie kierować pracownikami, by zapewnić im komfort pracy i osiągnąć lepsze wyniki

– Networking i strefa wystawiennicza – platforma wymiany doświadczeń wśród profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów

Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz HotelManię. Na wydarzenie zaprasza także Srebrny Sponsor – Mattik House of scents – jeden z czołowych dystrybutorów rozwiązań zapachowych w Polsce. 

Więcej informacji i bilety można znaleźć na stronie internetowej https://nationalsales.pl/nsc-hotels-program-2/.

INFORMACJA PRASOWA