W grudniu odbędzie się konferencja pod hasłem: "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM"
W grudniu odbędzie się konferencja pod hasłem: "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM"

W działalności firm i korporacji kluczową rolą pełnią zyski i satysfakcja klienta. Niewiele osób jednak wie, że można uzyskać obie te rzeczy także poprzez zastosowanie odpowiednich narzędzi. Jednym z nich jest system CRM. O jego roli i możliwościach będzie można usłyszeć podczas konferencji, która odbędzie się 4 grudnia w Warszawie. Portal SaleBiznesowe.pl objął patronat medialny nad wydarzeniem. 


Podczas konferencji "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" odbędą się liczne prelekcje i spotkania z ekspertami. Poruszone zostaną tematy, takie jak:

  • "Efektywne wsparcie dla handlowców czyli magia systemów mobilnych" - Rafał Tabaczek - Trener, Coach, Mówca, Wykładowca, Praktyk NLP, Konsultant

  • "Prawdziwe relacje w wirtualnym środowisku. O współpracy z klientem w XXI wieku" - dr Kaja Prystupa-Rządca - Wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego

  • "Rewolucje Klientowskie – doświadczenia w transformacji dużych przedsiębiorstw państwowych i prywatnych" - Paweł Jarecki - Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Posprzedażowej, Black Red White

  • "Wykorzystanie danych z mediów społecznościowych do odnalezienia klientów" - Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24

  • "Jak poprowadzić wdrożenie systemu CRM aby na nim zyskać?” - Szymon Negacz - Sales Consultant & Owner, Sellwise

  • "Wielokanałowość w Twoim CRM. Sposób na skuteczne pozyskiwanie Klientów i ich obsługę." - Jacek Piątkowski - Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej,Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

  • prelekcja Mareka Paszkowskiego, Zastępcy Dyrektora Handlowego, HEUTHES sp. z o.o.


Ponadto konferencja poruszy wiele tematów pokrewnych, które mają kluczową rolę dla rozwoju i poprawnego funkcjonowania firmy. Omówiony zostanie profil i potrzeby współczesnego klienta, a także podane zostaną sposoby utrzymania go. Eksperci omawiać będą pojęcia takie jak: Contact Center, Workflow czy Business Intelligence. Poruszony zostanie temat roli systemów CRM względem budowania relacji z klientem i utrzymywania z nim kontaktu za pomocą Social Media. Nie można zapominać także o kwestiach związanych z automatyzacją działań marketingowych, aplikacji sprzedażowych, usług mobilnych i systemów komunikacji wirtualnej. 


Konferencja pod hasłem: "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" kierowana jest głównie do przedstawicieli zarządu, dyrektorów i kierowników działów związanych z marketingiem, sprzedażą i technologią informacyjną. Obszerną wiedzę zdobędą także pracownicy biur obsługi klienta, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną oraz zajmujące się wdrażaniem systemu CRM w firmach i korporacjach. Udział dla tych osób jest bezpłatny. Konieczna jest jednak wcześniejsza rejestracja. Po zakończonej konferencji uczestnicy otrzymają pakiety konferencyjne i specjalny certyfikat.

Szczegółowa informacje 

INFORMACJA PRASOWA