W grudniu odbędzie się konferencja pod hasłem: "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM"

W działalności firm i korporacji kluczową rolą pełnią zyski i satysfakcja klienta. Niewiele osób jednak wie, że można uzyskać obie te rzeczy także poprzez zastosowanie odpowiednich narzędzi. Jednym z nich jest system CRM. O jego roli i możliwościach będzie można usłyszeć podczas konferencji, która odbędzie się 4 grudnia w Warszawie. Portal SaleBiznesowe.pl objął patronat medialny nad wydarzeniem.
Podczas konferencji "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" odbędą się liczne prelekcje i spotkania z ekspertami. Poruszone zostaną tematy, takie jak:
"Efektywne wsparcie dla handlowców czyli magia systemów mobilnych" - Rafał Tabaczek - Trener, Coach, Mówca, Wykładowca, Praktyk NLP, Konsultant
"Prawdziwe relacje w wirtualnym środowisku. O współpracy z klientem w XXI wieku" - dr Kaja Prystupa-Rządca - Wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego
"Rewolucje Klientowskie – doświadczenia w transformacji dużych przedsiębiorstw państwowych i prywatnych" - Paweł Jarecki - Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Posprzedażowej, Black Red White
"Wykorzystanie danych z mediów społecznościowych do odnalezienia klientów" - Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
"Jak poprowadzić wdrożenie systemu CRM aby na nim zyskać?” - Szymon Negacz - Sales Consultant & Owner, Sellwise
"Wielokanałowość w Twoim CRM. Sposób na skuteczne pozyskiwanie Klientów i ich obsługę." - Jacek Piątkowski - Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej,Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
prelekcja Mareka Paszkowskiego, Zastępcy Dyrektora Handlowego, HEUTHES sp. z o.o.
Ponadto konferencja
poruszy wiele tematów pokrewnych, które mają kluczową rolę dla
rozwoju i poprawnego funkcjonowania firmy. Omówiony zostanie profil
i potrzeby współczesnego klienta, a także podane zostaną sposoby
utrzymania go. Eksperci omawiać będą pojęcia takie jak: Contact Center, Workflow czy Business Intelligence. Poruszony zostanie temat roli systemów CRM względem
budowania relacji z klientem i utrzymywania z nim kontaktu za pomocą
Social Media. Nie można zapominać także o kwestiach związanych z
automatyzacją działań marketingowych, aplikacji sprzedażowych,
usług mobilnych i systemów komunikacji wirtualnej.
Konferencja pod hasłem: "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" kierowana jest głównie do przedstawicieli zarządu, dyrektorów i kierowników działów związanych z marketingiem, sprzedażą i technologią informacyjną. Obszerną wiedzę zdobędą także pracownicy biur obsługi klienta, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną oraz zajmujące się wdrażaniem systemu CRM w firmach i korporacjach. Udział dla tych osób jest bezpłatny. Konieczna jest jednak wcześniejsza rejestracja. Po zakończonej konferencji uczestnicy otrzymają pakiety konferencyjne i specjalny certyfikat.
INFORMACJA PRASOWA