Szczęście Dzieci – druga edycja akcji w Radisson Blu Kraków

Szczęście Dzieci – druga edycja akcji w Radisson Blu Kraków
Radisson Blu Hotel Kraków ogłosił drugą edycję akcji charytatywnej pod hasłem „Szczęście Dzieci”. Jak poprzednia polega ona na sprzedaży kolorowych bransoletek – cegiełek, z których dochód zostanie przeznaczony na rzecz domu dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie.

Miliony turystów odwiedzają Kraków każdego roku – a okazuje się, że turystyka może przyczynić się do szczęścia i to nie tylko podróżujących. Radisson Blu Hotel Kraków udowadnia, że może przynieść wiele dobrego także dzieciom z domu dziecka. Już po raz drugi hotel uruchamia akcję „Szczęście Dzieci”, podczas której w kilku miejscach na jego terenie – jak recepcja, bar, restauracja – w cenie 5 złotych sprzedawane są kolorowe bransoletki–cegiełki. Poprzednia edycja trwała około czterech miesięcy. W czasie jej trwania udało się zebrać kwotę, która wystarczyła na zakup artykułów pierwszej pomocy oraz prezentów gwiazdkowych dla dzieci z domu dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie.

„Dla nas każda okazja i każdy pomysł jest dobry by pomóc najmłodszym. Cieszymy się, że nasza akcja przyniosła dobre efekty. Mamy szczerą nadzieję, że również tym teraz goście i partnerzy wesprą nasze działania i razem będziemy mogli pomóc jeszcze bardziej” – mówi Nino D. Rosenlund, Dyrektor Generalny hotelu Radisson Blu w Krakowie.

Wychowankami Domu Małego Dziecka im. Jana Brzechwy w Krakowie są dzieci do 6 roku życia oraz samotne, małoletnie matki. Aktualnie pod opieką placówki znajduje się 30 wychowanków. Do najpilniejszych potrzeb należą środki pielęgnacyjne, higieniczne oraz odżywcze. Ważne jest też wszystko co sprawi, że to miejsce stanie się bardziej przytulne – remonty, nowe meble, ale i możliwość spędzenia wakacji czy ferii poza domem dziecka. Dlatego akcja „Child’s Happiness” jest tak ważna. Dzięki niej można zapewnić dzieciom to, na co zazwyczaj brakuje pieniędzy.

Akcja zorganizowana przez Radisson Blu Kraków wpisuje się w wielopłaszczyznowy program społecznej odpowiedzialności biznesu, realizowany przez hotel pod hasłem: ”Blu Loves Green”.

INFORMACJA PRASOWA