Skuteczne sposoby pozyskania zaufania agencji eventowej przez hotel i hotelu przez agencję eventową
Organizacja eventów należy do tych bardziej czasochłonnych i wymagających czynności. Należy przejrzeć oferty obiektów, które będą odpowiadać naszym potrzebom i oczekiwaniom, zaprosić gości, przygotować salę konferencyjną, pamiętać o cateringu, przerwach kawowych i... jeszcze bardzo wielu rzeczach. Bez sensu wymieniać je tu wszystkie.
Z tego też powodu osoby, które stoją przed wyzwaniem zorganizowania spotkania biznesowego, chętnie korzystają z usług doświadczonych agencji eventowych. Korzyści ze współpracy z taką agencją jest bardzo wiele, m.in. oszczędność czasu, większe pole do popisu jeśli chodzi o atrakcje dodatkowe, znajomość hotelu przez agencje, itp.
Agencje eventowe budują długoterminowe relacje z hotelarzami i na odwrót. Oba podmioty zdają sobie sprawę, jak ważne jest to w dobie coraz szybciej rozwijającego się rynku eventowego.
Jak agencje wchodzą we współpracę z hotelami?
Jak hotelarze namawiają event managerów, że warto właśnie u nich zorganizować spotkanie biznesowe?
Jak budować trwałe relacje między hotelami a agencjami?
O tym wszystkim możecie się dowiedzieć z raportu, który przygotowała Alexandra Kunowska i Szymon Grudziński (modrasova.pl). Raport dotyczy badania przeprowadzonego na 38 agencjach i 79 hotelarzach.
Zapraszamy do lektury, bowiem raport dostarcza bardzo wielu ciekawych i przydatnych informacji z punktu widzenia zarówno hotelarzy, agencji eventowych, jak i przedsiębiorców i organizatorów spotkań biznesowych.
Raport do przeczytania TUTAJ.