Renata Pawłowska-Maciak z Polskiego Holdingu Hotelowego triumfuje jako Dyrektor Marketingu Roku

Renata Pawłowska-Maciak z Polskiego Holdingu Hotelowego triumfuje jako Dyrektor Marketingu Roku

Renata Pawłowska-Maciak, dyrektor pionu handlowego Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH), została laureatką prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku, organizowanego przez serwis Mediarun.com. Nagroda została przyznana za jej wybitne osiągnięcia w zakresie realizacji projektu i wprowadzenia na rynek marki hotelowej Halo. W gronie wyróżnionych znaleźli się także przedstawiciele renomowanych firm, takich jak LOT, Polski Lek, Mastercard, VeloBank i Acer.

W październiku bieżącego roku PHH, pod kierownictwem Renaty Pawłowskiej-Maciak, skutecznie wprowadził na rynek nową polską sieć hoteli i obiektów pod marką Halo. Pierwsze obiekty, takie jak Halo Szczyrk, Halo Hel, Halo Toruń i Halo Szczecin, już cieszą się uznaniem klientów. Planowane jest także otwarcie kolejnych hoteli pod marką Halo w różnych lokalizacjach, takich jak Wisła, Międzyzdroje, Krynica, Kołobrzeg i Zakopane, w najbliższych latach.

Kapituła konkursu, złożona z przedstawicieli laureatów poprzednich edycji, ekspertów naukowych i partnerów, doceniła wkład Renaty Pawłowskiej-Maciak, przyznając jej tytuł Dyrektor Marketingu Roku. To prestiżowe wyróżnienie stanowi uznanie dla projektu marki własnej Halo oraz zaangażowania całego zespołu w proces jego wprowadzenia na rynek.

„To ogromny zaszczyt dla mnie zdobyć nagrodę w tak prestiżowym konkursie. Cieszę się, że zarówno marka Halo, choć stosunkowo młoda, jak i wysiłek mojego zespołu, zostały dostrzeżone przez ekspertów. To dowód na to, że projekty marketingowe z branży hotelarskiej mogą być równie cenione, co te z innych sektorów” - komentuje Renata Pawłowska-Maciak. „Cieszmy się tym wyróżnieniem i kontynuujmy nasze dzieło, utrzymując wysoko sprzedażowo-marketingową poprzeczkę” - dodaje dyrektor handlowa PHH.

Renata Pawłowska-Maciak dołączyła do Polskiego Holdingu Hotelowego w styczniu 2022 roku, gdzie zarządza pionem handlowym, odpowiadając za marketing, sprzedaż i zrównoważony rozwój. Jej doświadczenie obejmuje wcześniejsze stanowisko dyrektora w Departamencie Komunikacji Internetowej Polskiej Organizacji Turystycznej oraz wieloletnie kierowanie Działem Kreacji w agencji reklamowej Grupy Publicis, gdzie pracowała dla światowych i polskich marek.

Organizatorem konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest Mediarun.com, wydawca serwisu informującego o najważniejszych trendach i zmianach w branży digitalowej i marketingowej w Polsce, który od wielu lat docenia ekspertów marketingu z różnych branż i stanowisk.

INFORMACJA PRASOWA