Reaktywacja Kodeksu Dobrych Praktyk Stowarzyszenia Branży Eventowej
 
 Jesień okazała się być bardzo konferencyjna - obiekty zapełniają swoje biznesowe kalendarze, a organizatorzy mają pełne ręce roboty. Bardzo się z tego cieszymy, a z nami zapewne cała branża :)
Gorący okres w "eventówce" sprawił, że członkowie Rady Etyki przy Stowarzyszeniu Branży Eventowej zdecydowali reaktywować Kodeks Dobrych Praktyk z 2016 roku. Czym jest taki kodeks? Przede wszystkim dokumentem zawierającym etyczne standardy i wartości, które powinny być przestrzegane na linii współpracy: klient- agencje- dostawca- pracownik.
Rada Etyki postanowiła stworzyć Kodeks Dobrych Praktyk głównie edukacyjnie, a także by wspierać i umacniać całą branżę eventową.
Treść kodeksu otrzymała aprobatę firm członkowskich SBE, którzy zgodnie uznali, że rolą Stowarzyszenia Branży Eventowej jest stanie na straży jasnych zasad i obligowania członków do przestrzegania ich jako przykład etycznych przepisów dotyczących wszystkich kluczowych obszarów działalności firm przemysłu spotkań.
Kodeks Dobrych Praktyk dostępny jest TUTAJ.
INFORMACJA PRASOWA
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 .png) 
 .jpg) 
 .jpg) 
 .png) 
 .png) 
 .png) 
 .png) 
 .png) 
 .png) 
 .png) 
 .png) 
 .png) 
  
    