Przedstawiciele dwóch warszawskich hoteli PHH doceniani w programie lojalnościowym Marriott Bonvoy
Pracownicy Polskiego Holdingu Hotelowego wyróżnieni za pozyskanie największej liczby nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy. Pracownicy recepcji dwóch warszawskich obiektów (Renaissance Warsaw Airport Hotel i Courtyard by Marriott Warsaw Airport) otrzymali symboliczny czek na 53 800 zł.
Czek wręczył Janusz Mitulski, dyrektor ds. rozwoju sieci na Europę Środkowo-Wschodnią, Marriott International. Uroczyste wręczenie odbyło się w Courtyard by Marriott Warsaw Airport i wziął w nim udział m.in. Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, a także dyrektorzy generalni nagrodzonych obiektów.
– Dzięki efektywnej pracy obu zespołów hoteli PHH cały czas poszerza się elitarne grono członków programu Marriott Bonvoy. Zwłaszcza imponujący jest tutaj wkład hotelu Courtyard by Marriott, dzięki któremu, w sierpniu tego roku, do programu dołączyło aż 1658 nowych członków. Był to najlepszy wynik wśród wszystkich hoteli marki Courtyard na świecie i wśród wszystkich hoteli sieci Marriott w Europie – powiedział Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju sieci na Europę Środkowo-Wschodnią, Marriott International. – Pracownicy hoteli PHH wykazali się niesamowitym zaangażowaniem i wytrwałością – cechami, które w Marriott International tak bardzo cenimy. Gratuluję Wam fantastycznych wyników, zwłaszcza w tych trudnych, pandemicznych czasach – podkreślił Mitulski.
– Cieszę się, że pomimo trudnego roku dla całej branży hotelarskiej nasi pracownicy są cały czas nastawieni na sukces. Pracownicy hoteli Polskiego Holdingu Hotelowego są świadomi, jak ważny jest program lojalnościowy międzynarodowych sieci, z którymi współpracujemy. Działamy według zasady „think global, act lokal”. Dzięki temu, zwiększając bazę członków programu lojalnościowego, po pierwsze zyskujemy lojalnych gości w naszych hotelach, a po drugie, co jest dla mnie ważne, obniżamy koszty dystrybucji naszych obiektów. To bardzo istotne, że sieci międzynarodowe aktywnie pracują nad zwiększeniem swojego udziału w rynku w stosunku do OTA. Cieszę się, że sieć Marriott w ten sposób motywuje pracowników i pokazuje, że ta praca jest opłacalna dla wszystkich – zaznaczył Gheorghe Marian Cristescu, Prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
Hotel Courtyard by Marriott w Warszawie zajął 1. miejsce pośród 1273 hoteli tej marki na całym świecie, a także 1. miejsce w Europie wśród hoteli sieci Marriott. Zespół warszawskiego hotelu w sierpniu osiągnął aż 165 % celu wyznaczonego przez sieć Marriott.
Sukces osiągnął też Renaissance Warsaw Airport Hotel, który w okresie styczeń-sierpień został najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott International na tle 19 innych obiektów tej marki na świecie, m.in. tych w Moskie, Dubaju czy Tel Avivie. Goście zwracali uwagę na czystość w hotelu, gastronomię i obsługę.
Marriott Bonvoy to program lojalnościowy dla gości hoteli sieci Marriott International, który funkcjonuje od 2018 roku. Program obejmuje ponad 30 marek hotelowych, czyli 7000 obiektów na całym świecie. Działa na takiej zasadzie jak inne programy lojalnościowe w hotelach. Daje gościom różne benefity, np. rabat na pobyt. Dołączenie do programu nie wiąże się z żadnymi kosztami. Dodatkowo program Marriotta umożliwia wymianę punktów na określone nagrody.
INFORMACJA PRASOWA