Pracownicy hoteli PHH nagrodzeni kwotą 70,6 tys. zł w programie Marriott Bonvoy

Pracownicy hoteli PHH nagrodzeni kwotą 70,6 tys. zł w programie Marriott Bonvoy

Przedstawiciele recepcji warszawskich hoteli PHH – Courtyard by Marriott Warsaw Airport oraz Renaissance Warsaw Airport Hotel – zostali uhonorowani za swoje wybitne osiągnięcia w realizacji międzynarodowego programu lojalnościowego Marriott Bonvoy. W uznaniu ich pracy, otrzymali czek o wartości 70,6 tys. zł.

Uroczyste wręczenie czeku odbyło się w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott, gdzie Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, oraz dyrektorzy obu nagrodzonych hoteli – Sylwia Korzeniewska i Artur Derela – przekazali osobiście nagrody pracownikom recepcji.

Podczas ceremonii prezes Cristescu podkreślił, że pracownicy hoteli PHH doskonale rozumieją, jak ważne są programy lojalnościowe międzynarodowych sieci w budowaniu zaufania i zadowolenia gości, co przekłada się na wysokie obłożenie hoteli. Rekordowe wyniki osiągnięte przez pracowników recepcji hotelu Courtyard oraz bardzo dobre wyniki hotelu Renaissance stanowią potwierdzenie codziennej, wytężonej pracy całego zespołu, który stale dąży do utrzymania najwyższego poziomu świadczonych usług.

Marriott Bonvoy to program lojalnościowy sieci Marriott International, obejmujący ponad 30 marek i ponad 8 000 hoteli na całym świecie. Członkostwo w programie jest bezpłatne i oferuje podróżnym liczne korzyści. Hotele PHH zostały docenione finansowo za swoje zaangażowanie w realizację tego programu, a szczególnie hotel Courtyard, który już kolejny rok z rzędu został liderem wśród wszystkich hoteli Marriott Salect Brands w obszarze EMEA.

W liście gratulacyjnym przesłanym do pracowników Courtyarda przez zespół Marriott Bonvoy podkreślono, że sukces osiągnięty przez pracowników PHH jest wynikiem zaangażowania i współpracy całego zespołu. Nagroda, którą otrzymali, jest dowodem na to, że hotel dostarcza swoim gościom najwyższą jakość usług i odzwierciedla ducha programu Marriott Bonvoy.

Nagroda finansowa oraz wyróżnienie dla pracowników recepcji hoteli PHH są wyrazem uznania za ich wysiłek i motywacją do dalszego aktywnego promowania programu Marriott Bonvoy, który przynosi korzyści dla wszystkich związanych z hotelem.

INFORMACJA PRASOWA