Polski Holding Hotelowy znów zaskakuje - Aiden by Best Western nową marką w Polsce

Polski Holding Hotelowy znów zaskakuje - Aiden by Best Western nową marką w Polsce

Ostatnio często piszemy na naszej stronie i naszych social mediach o działaniach, które podejmuje Polski Holding Hotelowy. Nie ma co się jednak temu dziwić, ponieważ ta Grupa Kapitałowa naprawdę bardzo szybko się rozwija, co z resztą zostało docenione ostatnio przez prestiżowy magazyn Forbes (o czym pisaliśmy TUTAJ). Tym razem chcemy Was poinformować o nowej marce, którą na polski rynek wprowadza PHH. 

Aiden by Best Western to sieć hoteli butikowych, których wnętrza zostały stworzone, tak by podkreślić wyjątkowy charakter marki. Wnętrza w oryginalny sposób nawiązują do miejscowości, w której się znajdują. Wewnątrz hotelu znajdziemy więc odzwierciedlenie lokalnego designu, gościnności i otwartości charakterystycznych dla konkretnego miasta. Właśnie to gwarantuje, że nie odwiedzimy dwóch podobnych hoteli Aiden, ponieważ na świecie nie ma dwóch takich samych. Każdy jest wyjątkowy, bo każdy w innym miejscu. 

W którym polskim mieście znajdziemy hotel marki Aiden? W Łodzi! Hotel Reymont zostanie przekształcony tak, by odpowiadał standardom tej wyjątkowej marki należącej do sieci Best Western Hotels & Resorts. 

Umowa franczyzowa zawarta 23 listopada między PHH a siecią Best Western obejmuje również dodatkowo jeszcze dwa obiekty - Hotel Hetman w Rzeszowie oraz Hotel Kopernik w Olsztynie wchodzące w skład grupy PHH, będą działały jako hotele marki Best Western Plus. Ze względu na pandemię koronawirusa umowa ta została zawarta przez oba podmioty ONLINE. 

– Podpisanie umów z Best Western Hotels & Resorts jest kolejnym krokiem, zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Best Western Plus doskonale pasuje do hoteli Hetman w Rzeszowie oraz Kopernik w Olsztynie, natomiast marka Aiden by Best Western da nową jakość hotelowi Reymont. Aiden by Best Western w Łodzi będzie pierwszym hotelem tej marki otwartym w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, jako pionierzy wprowadzaliśmy nowe marki hotelowe: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy. Jestem przekonany, że jesteśmy na dobrej pozycji, żeby z marką Aiden by Best Western w Łodzi odnieść kolejny sukces – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

– To wspaniałe, że możemy powiększyć nasze portfolio hoteli o trzy dodatkowe obiekty w Polsce. Jestem szczególnie dumny z kontraktu na  nasz pierwszy Aiden w tym regionie, który wprowadzi na polski rynek naprawdę wyjątkową ofertę hoteli butikowych. Przewidywane otwarcie tych trzech nieruchomości niesie nadzieję dla branży hotelarskiej, która przez cały rok borykała się z ogromnymi trudnościami. Dlatego też wraz z naszym wieloletnim partnerem PHH optymistycznie spoglądamy w przyszłość – powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western Hotels & Resorts.

INFORMACJA PRASOWA