Podsumowanie pierwszej edycji Ogólnopolskiej Konferencji Szkoleniowej - Certyfikowany Event Manager
Podsumowanie pierwszej edycji Ogólnopolskiej Konferencji Szkoleniowej - Certyfikowany Event Manager

Wydarzenie, na które przygotowywało się wiele osób z branży eventowej już za nami. 27 listopada odbył się Certyfikowany Event Manager – było to pierwsze ogólnopolskie szkolenie tego typu. Miejscem spotkania stały się warszawskie Złote Tarasy. Szkolenie trwało cały dzień i było skierowane do osób z działu marketingu, osób zajmujących się marketingiem wydarzeń czy właścicieli zajmujących się eventami. Poniżej postaramy się przybliżyć wszystkim czytelnikom, co działo się podczas tej Ogólnopolskiej Konferencji Szkoleniowej Event Managerów. 

Całe wydarzenie rozpoczęło się o 8:30 od rejestracji. Foyer Multikina stopniowo wypełniał się osobami przybyłymi na konferencje zorganizowaną przez magazyn Event Managment Polska. O poranny networking zadbał Grzegorz Turniak, dzięki czemu przestrzeń wypełniła się gwarem rozmów. Po uroczystym otwarciu konferencji i podaniu planu odbyły się pierwsze wystąpienia.

Piotr Jaworowicz przedstawił tematykę świata eventów, wskazywał na cechy dobrego event managera oraz jak można rozwijać się zawodowo w tym kierunku. Potem odbyła się prelekcja dotycząca procesu planowania eventów poprowadzona przez Marka Piasek oraz prelekcja zapoznająca słuchaczy z promocją wydarzeń w social mediach, którą poprowadził Paweł Tkaczyk. Wiedza ta została uzupełniona przez warsztaty poprowadzone przez Marcina Żukowskiego na temat dobrych i złych działań marketingowych.

Istnieje wiele możliwości wspierania eventów, dlatego podczas przerwy uczestnicy mogli zapoznać się z wystawcami branżowymi organizującymi wsparcie merytoryczne i techniczne eventów. Po lunchu wystąpił Paweł Haberka, aby przyswoić słuchaczom wiedzę na temat budżetowania eventu w taki sposób, by był on rentowny. Podczas wydarzenia nie zabrakło też panelu dyskusyjnego; mówcy tj. Anna Nowakowska z SBE, Anna Jędrocha z SKKP, Ilona Leoniewska-Marjańska i Grzegorz Turniak z Akademii Rekomendacji podzielili się z gośćmi swoją wiedzą i zdobytym doświadczeniem. 

Nie można wszystkiego przewidzieć od razu, dlatego zawsze należy spodziewać się niespodziewanego – czyli sytuacji kryzysowej. Ekspertem od tego typu wydarzeń jest Adriana Piekarska, temat zarządzania kryzysowego przedyskutowano również podczas panelu, w którym uczestniczyli Monika Czaplicka, Marta Lesiewska, Andrzej Kiercz i Łukasz Napora. 

Ostatnia prelekcja dotyczyła pobudzania kreatywności i budowy strategii wydarzenia, a przeprowadził ją nie kto inny, jak Dagmara Chmielewska.

Kongres Certyfikowany Event Manager przyniósł też rozstrzygnięcie zorganizowanego wcześniej konkursu i wręczenie nagród. Pierwszą z nich, czyli weekend w swoim obiekcie i zwiedzanie Kielc, ufundował Best Western Grand Hotel Kielce. Drugą nagrodą był zaś profesjonalny filmik zrealizowany przez Galitsynę Art Group. 

Maciej Podgórski, organizator konferencji i redaktor magazynu Event Management Polska podziękował wszystkim za przybycie i zapowiedział kolejną edycję Kongresu już w przyszłym roku. 

INFORMACJA PRASOWA