Podsumowanie Direct Booking Kongres
Podsumowanie Direct Booking Kongres

Na Direct Booking Kongres czekaliśmy z niecierpliwością zarówno my, jak i wszyscy, którzy działają w obrębie rynku hotelarskiego. I tak 19 listopada w Krakowie po raz pierwszy w Polsce odbyło się jedno z największych i najbardziej angażujących wydarzeń branży, podczas którego specjaliści oraz praktycy, managerowie związani z marketingiem, revenue managerowie, a także właściciele obiektów mogli spotkać się podczas wykładów oraz networków. Co dokładnie przyniósł Direct Booking Kongres?



Łącznie w wydarzeniu wzięło udział 130 ekspertów oraz 14 prelegentów. Odbyło się 5 wykładów, a także 2 panele dyskusyjne poruszających tematy rewolucji i trendów w hotelarstwie. Podczas Direct Booking Kongres poprowadzono 2 sesje workshopów oraz 8 warsztatów prowadzonych przez partnerów wydarzenia. Oprócz networku, goście mogli wziąć udział w swobodnych rozmowach ze specjalistami, poznać ich opinię i przewidywania dotyczące przeszłości oraz nawiązać nowe, międzynarodowe kontakty.


Direct Booking Kongres rozpoczął się Founder & CEO Bookassist Des O'Mahony i analizą rynku europejskiego, podczas której gościom zaprezentowano praktyczne wskazówki służące poprawie konwersji oraz maksymalizacji przychodów hotelu. Wskazano zalety wykorzystania w tym celu stron internetowych, online marketingu oraz silnika rezerwacji.


W dalszej części wykładów omówiono algorytmy Google Hotel Ads, Tripadvisor oraz Bookassist Metasearch z uwzględnieniem konkurencji na rynku internetowym. Później przedstawiono drogę klienta do rezerwacji, analizując przy tym wszystkie bodźce, które wpływają na jego ostateczną decyzję.


Podczas Chief Business Development Officer omówiono wykorzystanie sztucznej inteligencji w erze rozwoju revenue managementu. Oceniono skuteczność i sposób działania narzędzia Bookassist oraz Tripadvisor. Poruszono kwestię usług, jakie dają największą gwarancję na zwrot inwestycji, a także poprowadzono panele dyskusyjne na temat rewolucji w AI.


Uczestnicy Direct Booking Kongres mogli wybrać pomiędzy warsztatami dotyczącymi: email marketingu, social mediów, strategii komunikacji, optymalizacji działań w celu zwiększenia revenue, zarządzania kampaniami metasearch, narzędzi revenue managementu i wpływu nowych technologii.


Portal SaleBiznesowe.pl miał przyjemność pełnić rolę patrona medialnego Direct Booking Kongres. Serdecznie dziękujemy organizatorom ioraz uczestnikom za zaangażowanie w rozwój branży hotelarskiej w Polsce. Dzięki wydarzeniom tego typu, mamy możliwość wciąż zdobywać wartościową wiedzę oraz poznawać sposoby na wdrażanie jej do codziennej pracy. Wspólnymi siłami możemy podnosić jakość usług sektora hotelarskiego oraz marketingowego. Z niecierpliwością wyczekujemy kolejnej edycji oraz nowej dawki wiedzy!


Więcej informacji pod adresem: www.directbookingkongres.pl

INFORMACJA PRASOWA