Podręcznik dobrych praktyk dla czterech produktów turystyki biznesowej

Podręcznik dobrych praktyk dla czterech produktów turystyki biznesowej
Projekt "Cztery produkty turystyki biznesowej" dobiegł końca wraz z rokiem 2011. Oznacza to kolejny etap wdrażania koncepcji czterech wyróżników naszego regionu. Oddajemy w Państwa ręce "Podręcznik Dobrych Praktyk", który w zwięzłej formie wyjaśnia ideę projektu i rozwoju produktów turystycznych w województwie pomorskim.

Stworzenie podręcznika było jednym z kilku założeń projektu. Zawarte są w nim najważniejsze definicje potrzebne w tworzeniu produktu turystycznego, przedstawia kategorie produktów i umiejscawia je w dziedzinie marketingu. W dokumencie znajdą Państwo także opisany projekt "Cztery produkty turystyki biznesowej" i rolę Gdańsk Convention Bureau w promocji biznesowej regionu.

W podręczniku znajdują się porady, jak kreować, rozwijać produkty turystyczne oraz tworzyć sieć współpracy. W lepszym zrozumieniu kreowania produktów turystyki biznesowej pomagają przykłady dobrych praktyk z zagranicy (np. z Antwerpii, Berlina, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, stanu Alabama w Stanach Zjednoczonych) oraz z Pomorza.

Publikacja dostępna jest na stronie gdanskconvention.pl w zakładce "Do pobrania - Materiały promocyjne". Zapraszamy do lektury!