NSC Hotels już za 2 tygodnie!
Za 2 tygodnie odbędzie się 2. edycja kongresu poruszającego bardzo ważną tematykę sprzedaży bezpośredniej - National Sales Congress Hotels (NSC Hotels). Wydarzenie odbędzie się w hotelu DoubleTree Hilton Warszawa dokładnie 24 listopada. Co ważne... STACJONARNIE! Będzie więc szansa spotkać się na offline i wymienić doświadczeniami.
Nie zabraknie ciekawych prelekcji, w tym tych prowadzonych przez Elżbietą Nitsze, Agnieszkę Maszner-Paprocką, Krzysztofa Sarneckiego i Marcina Sadło.
Eksperci podczas swoich wystąpień spróbują odpowiedzieć na pytania:
- Jak sprzedawać w dobie permanentnego kryzysu?
- Jak budować trwałe relacje z klientami?
- Jak wykorzystywać potencjał klientów biznesowych i sprzedawać więcej?
- Jak zwiększać marżowość sprzedaży?
- Jak zmienił się proces sprzedaży przez covid-19?
NSC Hotels to jedyne w Polsce wydarzenie, które w całości poświęcone jest właśnie sprzedaży bezpośredniej, jej skuteczności i zwiększeniu efektywności.
W świecie zdominowanym przez agresywne działania marketingowe i wykorzystanie technologii, coraz więcej wymagań stawianych jest przed sprzedażą bezpośrednią. To w niej drzemie największy potencjał, aby zarabiać więcej.
Kongres kierowany jest do managerów i właścicieli hoteli. Poprzednia edycja przyciągnęła prawie 200 hotelarzy z różnych zakątków Polski.
Marka NSC to gwarancja wysoce merytorycznych wystąpień i najwyższych standardów jakości.
SaleBiznesowe.pl są patronem medialnym NSC Hotels.
Partnerami merytorycznymi są IGHP i HotelMania. Na event zapraszają również Srebrny Sponsor Aqua System i Partner Technologiczny MERIZON.
Zapraszamy do udziału! Ostatnie bilety dostępne na stronie Organizatora: https://nationalsales.pl/kup-bilet-hotels/
A tak było w poprzednim roku:
INFORMACJA PRASOWA