Mobilne meldowanie w Marriott

Mobilne meldowanie w Marriott

Hotele konferencyjne Marriott udostępniły uczestnikom programu Marriott Rewards usługę mobilnego meldowania i wymeldowywania się we wszystkich obiektach sieci na całym świecie.

Dzięki prostej w obsłudze aplikacji Marriott Mobile goście mogą szybko i dyskretnie dokonać zameldowania lub wymeldowania w każdym hotelu sieci na świecie. Członkowie programu Marriott Rewards dzień przed przyjazdem otrzymują od hotelu powiadomienie na swojego smartfona o możliwości zameldowania się oraz informację, gdy ich pokój będzie gotowy. Po przyjeździe gość musi jedynie zgłosić się do specjalnie przygotowanego do mobilnego meldowania stanowiska, w celu odbioru uprzednio zaprogramowanej karty.

Gdy zaplanowany pobyt dobiega końca, goście znów otrzymują powiadomienie na swój telefon o możliwości wymeldowania, dzięki czemu w dniu wyjazdu będą oni mogli swobodnie opuścić hotel bez konieczności tracenia czasu przy recepcji. Wcześniej należy jedynie podać adres e-mail, na który ma być wysłany rachunek. Aplikacja Marriott Mobile jest dostępna na Google Play, iTunes Store lub można ją pobrać bezpośrednio ze strony marriott.com/marriott/mobile-apps.mi.

Nie jest to jedyne mobilne przedsięwzięcie sieci Marriott. W przyszłości firma planuje rozwinąć swoją mobilną działalność poprzez stworzenie w Stanach Zjednoczonych sieci 15 mobilnych hoteli. Obiekty te będą umożliwiały swoim gościom zamawianie różnego rodzaju usług za pomocą wiadomości tekstowych oraz poprzez czat z personelem obiektu.

INFORMACJA PRASOWA