Meetings Week Poland: Przemysł spotkań 2.0

Meetings Week Poland: Przemysł spotkań 2.0

W dniach 22-23 kwietnia odbędzie się już po raz 9. Meetings Week Poland. Uczestnicy wydarzenia będą jak co edycję rozmawiać o trendach na rynku spotkań. Ta edycja jest jednak wyjątkowa, bowiem poświęcona przede wszystkim zmianom na rynku spotkań w Polsce i na świecie. Jej forma również będzie nietypowa, bo ONLINE. Choć od ponad roku to właśnie eventy online stały się bardziej "typowe", a te stacjonarne "nietypowe".

Tegoroczna edycja potrwa 2 dni. Pierwszego odbędą się wszystkie sesje merytoryczne, które będą realizowane w warszawskim studiu Brill AV Media. Dzięki streamingowi uczestnicy MWP 2021 będą mogli wziąć udział we wszystkich prelekcjach i debatach za pośrednictwem swojego komputera, tableta czy komórki. 

Drugiego dnia odbędzie się zaś gala wręczenia nagród MP Power Awards, podczas której zaprezentowane zostaną najbardziej wpływowe osobowości branży, najlepsze projekty, obiekty i produkty. 

Wydarzenie tradycyjnie organizowane jest przez Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Polska Organizację Turystyczną Poland Convention Bureau, Szkołę Główną Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl.

MWP 2021 odbędzie się pod hasłem "Przemysł spotkań 2.0". Prelegenci postarają się odpowiedzieć na pytania dotyczące funkcjonowania przemysłu spotkań w nowej rzeczywistości społecznej, gospodarczej i komunikacyjnej, oraz rozmawiali o nowej rzeczywistości, jaka może być wykreowana dzięki różnego rodzaju spotkaniom.    

 – Cytując Miltona Fridmana „tylko kryzys wywołuje prawdziwe zmiany” stawiamy śmiałą i nieuniknioną tezę, że naszym celem teraz jest odbudowa nie tylko branży, ale całej społeczności skupionej wokół naszego sektora. Aby pobudzić popyt na nasze usługi musimy wsłuchać się w oczekiwania naszych klientów i partnerów. A co oni teraz mówią? Czy nam ufają? Czego oczekują? Światowe trendy zmierzają w kierunku „legacy”, „inclusivity”, „sustainability”, „engagement”, „new business models”. A jak się ma względem tego nasz polski rynek spotkań, jakie zmiany zaszły i z czym musimy się zmierzyć? Jest wiele pytań i wiele wyzwań. Podczas sesji tegorocznej edycji Meetings Week Poland chcemy rozmawiać z ekspertami o „nowej rzeczywistości” kongresów, eventów, incentive travel – zapowiada Anna Jędrocha, koordynator Meetings Week Poland 2021, wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. 

Warto dodać, że MWP 2021 otworzy Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum (organizator SGTiH).

SaleBiznesowe.pl mają przyjemność kolejny raz z rzędu objąć swoim PATRONATEM MEDIALNYM Meetings Week Poland :)

INFORMACJA PRASOWA