Marka Curio zagościła w Europie - debiut w Hamburgu i Stambule

Marka Curio zagościła w Europie - debiut w Hamburgu i Stambule

Marka Curio to nowy format międzynarodowego giganta - sieci Hilton Worldwide. Do wyróżniających się wysokim standardem i luksusową ofertą hoteli Curio już niedługo dołączą dwa obiekty. Powiększenie będzie wielkim debiutem marki w Europie, gdyż nowe nabytki znajdują się w Hamburgu i Stambule.

Marka Curio to młodziutki koncept sieci Hilton Worldwide który rozwija się w niezwykle szybkim tempie i ma spore powody do dumy. Jednym z nich jest chociażby otwarcie dwóch debiutanckich hoteli na starym kontynencie.

Czym właściwie jest Curio - A Collection by Hilton? To innowacyjny najmłodszy w portfolio koncept sieci Hilton, który obejmuje sieć luksusowych obiektów na całym świecie. Każdy z hoteli wybierany jest na podstawie restrykcyjnych, zgodnych z filozofią firmy kryteriów, a następnie włączany do sieci. I choć są one zupełnie inne i unikatowe, łączy je wysoki standard usług, prestiż i niepowtarzalność.

Takie włączenie obiektów do sieci nastąpiło właśnie także w Niemczech i Turcji. Dwa prestiżowe, wręcz legendarne obiekty po gruntownej renowacji dołączyły do sieci na początku tego miesiąca. Po Las Vegas, Dallas i Florydzie, gdzie hotele marki Curio przywitały już pierwszych gości, tym razem przyszedł czas na hotel Reichshof Hamburg oraz Rumeli Han Istanbul.

- Europa oferuje dynamiczną perspektywę wzrostu marki Curio, biorąc pod uwagę koncentrację wysokiej jakości niezależnych hoteli. Reichshof Hamburg i Rumeli Han Istanbul to legendarne obiekty, które dołączając do marki Curio – A Collection by Hilton, zachowały swoją tożsamość, a jednocześnie skorzystały z profitów, jakie daje przynależność do globalnej sieci Hilton Worldwide - powiedział Patrick Fitzgibbon, starszy wiceprezes ds. rozwoju, Europa i Afryka, Hilton Worldwide.

Pierwszy z nowych obiektów to Reichshof Hamburg, zlokalizowany w dogodnej lokalizacji miasta tuż przy Dworcu Centralnym. Niemiecki hotel posiada bogatą historię. Wybudowany został w 1910 roku do czego wyraźnie nawiązuje zachwycająca fasada w stylu art deco. Obiekt aktualnie przechodzi wart 30 mln. euro proces renowacji dzięki czemu już w drugim kwartale 2015 roku przywita pierwszych gości pod szyldem marki Curio. Docelowo w ofercie posiadać będzie 280 pokoi i apartamentów, a także funkcjonalne sale konferencyjne i salę balową o powierzchni 177 mkw.

Z kolei Rumeli Han Istanbul to hotel położony w centrum kosmopolitycznej dzielnicy Stambułu - Beyoğlu. On również przechodzi właśnie remont, który ma zakończyć się otwarciem w 2017 roku. Obiekt oferować będzie wtedy 173 pokoje gościnne usytuowane na siedmiu piętrach oraz liczne, stylowe punkty gastronomiczne, takie jak bar i restauracja na dachu budynku, zapewniająca niepowtarzalny widok na panoramę Stambułu.

- Curio została stworzona w odpowiedzi na potrzebę właścicieli hoteli, które mają indywidualny charakter, ale równocześnie chciałyby czerpać z korzyści, jakie daje przynależność do globalnej sieci Hilton Worldwide. Wśród nich warto wymienić dostęp do międzynarodowej bazy podróżujących – ponad 44 milionów członków globalnego programu lojalnościowego Hilton HHonors1. Od momentu przedstawienia marki Curio niecały rok temu, otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii od właścicieli hoteli oraz ich gości. Nowe hotele w Europie dołączą do pięciu obiektów marki Curio i dwudziestu planowanych, bądź we sprawie których zostały już podpisane listy intencyjne - tłumaczy Dianna Vaughan, dyrektor globalny marki Curio.

INFORMACJA PRASOWA