Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016
O czym należy pamiętać pracując nad wizerunkiem służb specjalnych? Jak regulować złożone relacje Kościoła z mediami? Jak działają media korporacyjne i do czego mogą się przydać? Na te oraz wiele innych pytań, odpowiedzi padną podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016, który odbędzie się 21-22 kwietnia w Rzeszowie.

Tematem przewodnim wydarzenia, odbywającego w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów, będą Media relations oraz promocja wydarzeń. Jednak kontakty z mediami i eventy to tylko część z tematów, które zostaną poruszone.

Dbanie o relacje Kościoła z mediami nie należy do najłatwiejszych w obsłudze, bowiem budzi często skrajne emocje. O kreowaniu wizerunku Kościoła oraz jego relacji z mediami opowie ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski.

Były Rzecznik Prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Komendy Stołecznej Policji - Maciej Karczyński, przedstawi swój punkt widzenia na kreowanie wizerunku w mediach. Służby specjalne, siły zbrojne, straż graniczna, straż pożarna oraz policja i żandarmeria wchodzą w relacje z mediami, udzielając niejednokrotnie odpowiedzi na bardzo trudne pytania. O tym, jak media przedstawiają służby i czy obywatele otrzymują ich prawdziwy obraz dowiemy się podczas Kongresu.

Z kolei Czesław Lang, reprezentujący Lang Team podczas swojej prelekcji opowie, jak w skuteczny sposób wypromować wydarzenie na przykładzie Tour de Pologne.

W czasie trwania Kongresu poruszony zostanie również temat komunikacji kryzysowej, który przybliżą m.in. m.in.dr Krystian Dudek, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i właściciel Instytutu Publico oraz Bożena Walicka-Górczak z Firmy Pogrzebowej Walick. Natomiast receptę na zarządzanie kryzysowe w eventach przedstawi natomiast Bohdan Pawłowicz, reprezentujący IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o.

Istotnym elementem będą również media korporacyjne, które scharakteryzuje Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska.

Podobnie jak w poprzednich latach, organizatorami Kongresu są firmy Newsline oraz Ideo, z kolei głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Szczegółowy program dostępny na stronie Kongresu pod adresem: www.kongresprofesjonalistow.pl

INFORMACJA PRASOWA