Joanna Krupa twarzą nowej kampanii OLX - Wakacje OLXclusive

Joanna Krupa twarzą nowej kampanii OLX - Wakacje OLXclusive

Relaks w jacuzzi, mazurska sielanka, szum Bałtyku i widok na górskie szczyty. Właśnie w takich okolicznościach przyrody wypoczywa w tym roku znana i uwielbiana przez publiczność gwiazda, Joanna Krupa. Wszystko to w ramach najnowszej kampanii marki OLX.

Celebrytka jest twarzą najnowszej kampanii, której twórcy promują kategorię Noclegi w Polska jest piękna i idealna na wakacje, a za sprawdzenie tego jak bardzo, postanowiła zabrać się sama Joanna Krupa serwisie OLX. Kampania wystartowała 26 czerwca. Za koncept kreatywny odpowiada agencja McCANN. Spoty wyprodukowało Lucky Luciano Pictures.

– O tym, że Polska jest pełna urokliwych miejsc, możemy się przekonać dzięki naszym użytkownikom. Na OLX można znaleźć dziesiątki tysięcy noclegów, od Bałtyku po Tatry, od apartamentów z jacuzzi, po uroczą góralską chatkę. Dlatego w tym roku wraz z Joanną Krupą zapraszamy na Wakacje OLXclusive. Robimy to oczywiście w stylu charakterystycznym dla naszej marki – mówi Michał Wiśniewski, menedżer mediów społecznościowych w OLX.

– Bardzo się cieszę, że mieliśmy okazję pracować przy tej kampanii z tak kreatywną marką, jaką jest OLX. Ciekawa oferta noclegów zainspirowała nas do wymyślenia idei Wakacji OLXclusive, czyli takich, podczas których każdy będzie mógł odpocząć, otoczony miłą i kameralną atmosferą, przedstawionych w naszej kampanii realistycznie, ale z przymrużeniem oka. Dało nam to – jako agencji – dużo satysfakcji i zabawy w trakcie procesu twórczego – mówi Marcin Sosiński, Co-Managing Director & Executive Creative Director McCANN Poland.

– Praca przy tym projekcie pozwoliła nam naprawdę poczuć rodzinny klimat i sprawiła wiele radości! Cieszymy się, że wzięliśmy udział w kampanii, która, mam nadzieję, wprawi wszystkich jej odbiorców w wakacyjny nastrój – mówi Beniamin Onaszkiewicz, producent i partner Lucky Luciano Pictures.

Kampania Wakacje OLXclusive będzie promowana na Facebooku, YouTube i Instagramie marki. Widzowie zobaczą łącznie cztery sporty. Według ogólnopolskich badań Danae przeprowadzonych na zlecenie serwisu OLX, więcej niż co drugi Polak wybierający się w tym roku na wakacje miejsca na nocleg będzie szukał na własną rękę w internecie. Do najczęściej poszukiwanych ofert w serwisie OLX należą te zawierające frazy: domek letniskowy, dom nad jeziorem, agroturystyka. Najwięcej ofert noclegowych w maju br. dotyczyło województw pomorskiego, zachodniopomorskiego, warmińsko-mazurskiego i małopolskiego. Kategorię Noclegi w szczycie sezonu odwiedza 5,5 mln użytkowników miesięcznie.

INFORMACJA PRASOWA