Jakość Centrum MOLO ponownie nagrodzona

Jakość Centrum MOLO ponownie nagrodzona
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne MOLO zostało podwójnym laureatem złotego Godła Najwyższa Jakość Quality International 2012 przyznawanego przez redakcję Forum Biznesu. Gala wręczenia medali Najwyższej Jakości odbyła się 28 września br. w Poznaniu.

W tym roku odbyła się VI edycja Programu Najwyższa Jakość Quality International - projektu, którego celem jest m.in. promowanie skutecznych metod zarządzania jakością oraz ukazywanie potencjału firm i instytucji wyróżniających się pod względem stosowanych norm. Zdobycie nagrody w Programie stanowi potwierdzenie zachowywania najwyższych standardów oferowanych wyrobów i usług.

Nagrody przyznawane były w 3 kategoriach: QI product za produkt najwyższej jakości, QI services za usługi najwyższej jakości oraz QI order za zarządzanie najwyższej jakości. Centrum Konferencyjno- Rekreacyjne MOLO zdobyło wyróżnienia w kategorii QI services za: Kompleksową organizację spotkań konferencyjno-integracyjnych oraz Eventowe gotowanie – mówi mówi Magdalena Pigłowska, Dyrektor Centrum MOLO, która odebrała nagrodę w trakcie uroczystej gali w Poznaniu.

Obiekty Grupy MOLO były wielokrotnie nagradzane oraz rekomendowane jako wyróżniające się w branży pod względem jakości usług oraz proponowanej oferty. Wśród zdobytych przez spółkę wyróżnień znajdują się m.in.: I miejsce w konkursie wSPAniałe SPA dla MED SPA Magellan, TOP TEN w kategorii Incentive listy Meeting Management oraz przynależność do grona Gazeli Biznesu.

Informacja prasowa