Jak zorganizować event w plenerze? Szkolenie MPI Poland Chapter

Jak zorganizować event w plenerze? Szkolenie MPI Poland Chapter

6 sierpnia w Podlesicach odbędzie się szkolenie organizowane przez stowarzyszenie MPI Poland Chapter pt. „Eventy w plenerze – podstawy zabezpieczenia i pierwsza pomoc”. Szkolenie odbędzie się w ramach II edycji akcji CSR Challenge dla GOPR i będzie jej zwieńczeniem.

Szkolenie poprowadzą ratownicy Grupy Jurajskiej GOPR, czyli beneficjenci akcji realizowanej przez stowarzyszenie MPI Poland Chapter we współpracy ze Szkołą Główną Turystyki i Hotelarstwa Vistula. 

Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiejętności organizatorów spotkań i wydarzeń w zakresie realizacji bezpiecznych eventów w plenerze, ze szczególnym uwzględnieniem terenów górskich.

Główne moduły teoretyczne szkolenia:

  • zaznajomienie się z podstawowym wyposażeniem alpinistycznym: jakie elementy wyróżniamy i jak je stosować; 
  • zasady poruszania się w terenie eksponowanym i trudno dostępnym – charakterystyka, różnice, sposób podejścia; 
  • pierwsza pomoc w terenie eksponowanym i trudno dostępnym – czym się różni, jak postępować i jakie narzędzia wykorzystać.


Nie zabraknie teorii, ale przede wszystkim i praktyki. Każdy uczestnik będzie mógł przećwiczyć poszczególne aspekty zabezpieczeń i pierwszej pomocy.

Warto zaznaczyć, że szkolenie będzie miało formę gry terenowej, która będzie stanowić swoistą symulację prawdziwych działań w terenie służb GOPR w trakcie eventów. Jest to niepowtarzalna okazja, aby nie tylko rozwinąć wiedzę, ale też doskonalić umiejętności i kształtować właściwe postawy, które są oczekiwane od każdego profesjonalnego organizatora spotkań.

Partnerem strategicznym akcji jest MEETING15 – platforma oferująca kompleksowe rozwiązania do realizacji hybrydowych wydarzeń i projektów online. 

Więcej informacji i link do zapisów znajdziecie tutaj:

www.mpi.org/chapters/poland/aktualnosci/single-blog/article/szkolenie-eventy-w-plenerze 


INFORMACJA PRASOWA