ITM Warsaw 3.01.

ITM Warsaw 3.01.
Atrakcyjny program dodatkowy

Niezwykle atrakcyjnie zapowiadają się seminaria i prezentacje, które towarzyszyć będą zbliżającym się Międzynarodowym Targom Turystycznym ITM Warsaw. Wydarzenia będą się odbywać zarówno w salach na I piętrze, jak i w specjalnej strefie prezentacji na parterze hali targowej. 24 stycznia Shuli Golovinski podczas wykładu pt. "That's OK, no need for your sponsorship... we've got enought money for our next event" porozmawia z zainteresowanymi o tym, jak zarobić na konferencji. Bądź zawsze pod ręką, czyli jak wykorzystać potencjał mobile marketingu w turystyce to z kolei temat wykładu Katarzyny Kozłowskiej z Mobilepoint. W piątek 25 stycznia wyjątkowa propozycja dla przedstawicieli branży hotelarskiej - w ramach sesji Hotel w Internecie krok po kroku, moderowanej przez Krzysztofa Głąbińskiego z firmy YieldPlanet, poruszone zostaną najważniejsze zagadnienia związane ze sprzedażą w Sieci:
  • - Jak wycenić usługę? (Revenue Management);
  • - Jak ją sprzedać? (kanały sprzedaży i dystrybucja);
  • - Kim jest klient? (systemy recepcyjne i CRM);
  • - Gdzie znaleźć kolejnych klientów? (nowoczesny marketing –media społecznościowe, SEM/SEO).


Szczegółowy program ITM Warsaw:

www.itm-warsaw.pl/o-targach/program-targow.html

Seminaria dlaprofesjonallistów wFirma Travel Bidder organizuje strefę spotkań Travel Bidder Zone, skierowaną do oferujących usługi w branży MICE oraz ich potencjalnych klientów z agencji incentive, biur podróży oraz korporacji. W ramach targów odbędą się warsztaty Meet The Bidder – spotkania „jeden na jeden” oferentów i kupujących z branży MICE. Wśród oferentów znajdą się miedzy innymi: wyjątkowy hotel z kręgu polarnego z Norwegii, sieć DMC działająca w Portugalii i Hiszpanii, firmy DMC z Włoch, Ukrainy i Polski.
Udział w spotkaniach jest możliwy po dokonaniu wcześniejszej rejestracji: [email protected].


Ostatni dzwonek dla wystawców

Dla wystawców to już ostatni moment na znalezienie dla siebie miejsca na targach ITM 2013. W Strefie Adrenaliny można znaleźć jeszcze kilka stoisk przeznaczonych dla firm eventowych i organizatorów incentive – wystawcy z tej grupy mają możliwość dodatkowego zaprezentowania firmy na estradzie! Warto przygotować się także do konkursu na najbardziej atrakcyjne stoisko targowe ITM 201 – tegoroczne kategorie konkursowe to: „Najlepsze stoisko zabudowane”, „Najlepsze stoisko otwarte”, „Nagroda Publiczności” oraz „Nowatorskie rozwiązanie marketingowe”. Od wystawców przyjmowane są zgłoszenia upominków i gadżetów na loterię wizytówek.
Kontakt do biura targów:[email protected]


INFORMACJA PRASOWA