Globalna akcja #CampanileWelcomeTo - ruszaj śladem Zielonej Kropki!

Globalna akcja #CampanileWelcomeTo - ruszaj śladem Zielonej Kropki!

Pewnie część z Was kojarzy tvn'owskie hasło "Przygarnij Kropka" sprzed dobrych "paru" lat. Tym razem chcielibyśmy napisać Wam o innym Kropku (a raczej Kropce!), która też podbija nie tylko serca, ale również kraje i wyjątkowe miejsca. 

Zielona Kropka to brand hero marki hotelowej Campanile, zrzeszonej w międzynarodowej sieci Louvre Hotels Group. Od 23 czerwca Zielona Kropka rozpoczęła swoją wielką podróż po Europie i Azji. Dzieli się pocztówkami z wakacji ze swoimi followersami na mediach społecznościowych, pokazując ciekawe miejsca, które warto odwiedzić. Nie zabrakło jej ani w centrach wielkich miast, ani w mniejszych metropoliach. We wszystkich odwiedzanych przez nią miejscach można spokojnie przenocować w hotelach marki Campanile. Goście podążający więc za poleceniami Zielonej Kropki mogą być więc spokojni, że nawet tysiące kilometrów od rodzinnych stron będą czuć się jak w domu.

– Akcja #CampanileWelcomeTo to wymyślona w Polsce kampania wizerunkowa o globalnym zasięgu. Działania mają charakter promocji krzyżowej. Włączyły się w nie Europa i Chiny. Animowane pocztówki będą udostępniane zarówno na krajowych profilach marki, jak i na profilach poszczególnych obiektów. Naszym celem jest nie tylko ukazanie całego bogactwa portfolio jednego z naszych wiodących brandów, ale także wzmocnienie wizerunku marki Campanile poprzez budowę wokół niej coraz większej i coraz bardziej zaangażowanej grupy odbiorców – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

Ile łącznie miejsc odwiedzi zielony bohater? 9 krajów i 23 destynacje - niezły wynik, co? Celem jest pokazanie fanom marki Campanile nowych miejsc, do których jeszcze nie mieli okazji trafić. Kampania potrwa do końca tego roku, ale są już pomysły na kolejne podróże, ponieważ cała akcja otrzymała wiele pozytywnych sygnałów. 

Chcesz wiedzieć, gdzie obecnie znajduje się Zielona Kropka? Koniecznie śledź ją w mediach społecznościowych za pomocą hashtagu #CampanileWelcomeTo.

INFORMACJA PRASOWA