Gdańsk Convention Bureau poruszy wyobraźnią Skandynawów
Gdańsk Convention Bureau poruszy wyobraźnią Skandynawów
Już 21 stycznia 2013 przedstawiciel GCB, będzie reprezentował Pomorze na spotkaniu - "Polska. Move your imagination", które odbędzie się w Goteborgu.

Na zaproszenie Poland Convention Bureau, w spotkaniu wezmą udział dwie destynacje: Gdańsk oraz Katowice. Prezentacja możliwości konferencyjnych Polski odbędzie się w hotelu Clarion Post, podczas spotkania Meeting Industry Week (Motes Industry Veckan 2013).

Uczestnikami będzie ok. 20 wyselekcjonowanych reprezentantów stowarzyszeń, firm i agencji branży spotkań z rynku szwedzkiego.

Selekcją gości na zlecenie PCB POT zajmie się wyłączny organizator spotkania Meeting Industry Week w Goteborgu i wydawca jedynego branżowego magazynu Meeting International. Polskę reprezentować będą: Aneta Książek (Poland Convention Bureau), Marta Wiśniewska (Gdańsk Convention Bureau), Krystian Gryglaszewski (Katowice CVB). Zespół wesprze swoją obecnością Małgorzata Hudyma, dyrektor Ośrodka POT w Sztokholmie. Promocję Grodu nad Motławą wspiera Hotel Gdańsk, który ufundował voucher na weekendowy pobyt dla dwóch osób. Voucher zostanie przekazany podczas spotkania szczęśliwemu zwycięzcy loterii.

Do tej pory Gdańsk Convention Bureau brało udział w road shows wraz Poland Convention Bureau, które zostały zorganizowane we Frankfurcie, Paryżu oraz Londynie oraz Brukseli. GCB było Głównym Partnerem i sponsorem dwóch z powyższych spotkań. Samodzielnie GCB zorganizowało road show w Monachium, a w tym roku planuje kolejne.


O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.



INFORMACJA PRASOWA