Europejski szczyt Louvre Hotels Group w Golden Tulip Warsaw Centre.

Europejski szczyt Louvre Hotels Group w Golden Tulip Warsaw Centre.

„Daring doers, dream together” - pod takim hasłem odbył się uroczysty zjazd managerów Louvre Hotels Group. W warszawskim hotelu Golden Tulip Warsaw Centre, 12 i 13 grudnia spotkali się dyrektorzy hoteli oraz biur regionalnych wielu państw europejskich takich jak Wielka Brytania, czy Portugalia oraz francuskiej centrali Louvre Hotels Group. 

Ponad 150 Gości zebrało się, by zjednoczyć całą rodzinę LHG, zademonstrować siłę firmy oraz wytyczyć jej nowe ścieżki rozwoju. Podjęto wiele istotnych tematów między innymi nowe trendy w obsłudze Gości, wprowadzanie innowacji technologicznych do hoteli, społeczna odpowiedzialność biznesu oraz warunki pracy załóg hotelowych - wszystkie najistotniejsze elementy strategii jednego z europejskich liderów branży hospitality. Nie zabrakło również podsumowań minionego roku pracy, odniesionych sukcesów i mocnych stron marki oraz planów na przyszłość i najbardziej istotnych, priorytetowych miejsc, które w przyszłości staną się kolejnymi obiektami w portfolio LHG. 

– Uznaliśmy, że to niezwykle ważne, aby po czasach pandemicznej rozłąki wreszcie spotkać się na żywo w jak najliczniejszym gronie, wspólnie omówić najważniejsze sprawy i nacieszyć się towarzystwem naszych kolegów i koleżanek z całej Europy. To była świetna okazja, by w okresie przedświątecznym podziękować sobie za wspólny trud i sukcesy odniesione w kryzysowych latach 2020–2022, a także przygotować się do wspólnego stawienia czoła nowym wyzwaniom – mówi Andreas Tscherning, COO International Louvre Hotels Group.

Spotkanie nie skupiło się jednak jedynie na rozmowach o pracy - organizatorzy zadbali również o gościa specjalnego. Franck Pruvost - niewidomy mówca motywacyjny zachęcił uczestników do tego, by w rozpędzonych czasach spróbowali zmienić swoją wrażliwość – zwolnili, dali sobie czas na namysł i słuchanie innych – oraz stosunek do własnych błędów – zaprzyjaźnili się z nimi i nauczyli się wyciągać z nich wnioski. Wykład zakończył improwizacją na pianinie, do której zaprosił także uczestników, aby zademonstrować, że praca zespołowa polega na empatii i otwartości na to, że każdy może wnieść coś oryginalnego w proces rozwiązywania wspólnych problemów.

Dodatkowo odbyły się cztery sesje warsztatów o różnej tematyce. Pierwszą poświęcono narzędziom stosowanym w LHG dla utrzymywania spójności między treściami publikowanymi na stronach brandowych a tymi pojawiającymi się w serwisach OTA. Druga sesja dotyczyła dobrych praktyk w zakresie guest experience. W ramach trzeciej Franck Pruvost poprowadził warsztaty z pracy zespołowej, podczas których wyjaśnił, jak pokonywać ograniczenia i bezpiecznie nawigować w mroku niespokojnych czasów. Ostatnią sesję poświęcono metodom rekrutacyjnym rozwijanym z różnych krajach Europy w obliczu nowych wyzwań na rynku pracy w branży hospitality.

Uroczystym zakończenie całego wydarzenia był wieczorny bankiet w nowej przestrzeni kulinarno-rozrywkowej The Complex działającej przy hotelu Golden Tulip Warsaw Centre. Uczestnicy cieszyli uszy muzyką w wykonaniu zespołu Cosmic Sound, a o dobre samopoczucie ich kubków smakowych zadbał główny miksolog The Complex Arkadiusz Białkowski, który przygotował specjalny pokaz sztuki barmańskiej.

– Podczas tego inspirującego wydarzenia poczuliśmy siłę, która płynie ze współpracy naszych zespołów. Cieszę się, że mogłam tego doświadczyć w towarzystwie kolegów i koleżanek z wielu krajów i dzielić się tym doświadczeniem z dyrektorami oraz członkami centrali i biur regionalnych Louvre Hotels Group. Dobrze jest móc spotkać się twarzą w twarz, by dzielić się pomysłami na to, jak wspólnie możemy sprawić, by nasza grupa była coraz mocniejsza! – mówi jedna z uczestniczek spotkania Camille Gil, Koordynator Marketing & CSR Louvre Hotels Group w Hiszpanii.

INFOMRACJA PRASOWA