Dialog Branżowy oraz „Dobry Przetarg” - pozytywne znaki nadchodzącego sezonu eventowego
Dialog Branżowy oraz „Dobry Przetarg” - pozytywne znaki nadchodzącego sezonu eventowego

Jesień to powakacyjny czas, w którym wszyscy wracają do normalnego trybu pracy i rozpoczynają nowe wyzwania. SBE (Stowarzyszenie Branży Eventowej) również zaczyna działać i realizować założenia na sezon 2017/2018. Pierwszym krokiem było zrzeszenie się ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR oraz innymi instytucjami w ramach projektu „Dobry Przetarg” czyli dialogu, mającego na celu ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych. Ważne jest tutaj również partnerstwo biznesowe w relacji jakość-cena. 

Dialog Branżowy powstał z inicjatywy SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej) i PSML (Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów), a do projektu wkrótce dołączyło 6 organizacji.

Olga Krzemińska-Zasadzka, będąca wiceprezesem SBE uznaje, że dołączenie do Dialogu Branżowego i „Dobrego Przetargu” jest niezmiernie ważne dla stowarzyszenia. 9 zrzeszonych ze sobą instytucji z branży reklamowej wypracowało standardy, które będą przekazywane firmom eventowym i indywidualnym klientom. 

W Dialogu Branżowym wzięło udział 62 ekspertów reprezentujących agencje i reklamodawców firm z branży FMCG, farmacji, bankowości, ubezpieczeń, mediów, rozrywki, telekomunikacji i transportu. Wypracowywali oni rekomendacje dla rynku oraz wzory dokumentów. Jak dotąd w spotkaniach otwartych wzięło udział 220 uczestników zainteresowanych Dialogiem Branżowym. 

Spotkania tego typu mają za zadanie zwiększyć świadomość etyki w biznesie oraz poprawienie relacji z dostawcami. Dzięki „Dobremu Przetargowi” istnieje możliwość poprawy warunków współpracy komercyjnej oraz optymalizacji kosztów współpracy. Ten program to proces wzajemnej edukacji, która ma ułatwić realizację procesów zakupowych na usługi i komunikację marketingową. Ma to również na celu wyłonić najlepszych dostawców oraz zweryfikować gwarancje świadczonych usług pod względem jakości w sektorze marketingowym. Dla autorów projektu jest również ważne dobre zarządzanie czasem oraz odpowiednie budowanie jakości komunikacji marketingowej. 

Dialog Branżowy oraz „Dobry Przetarg” stają się pozytywnym znakiem nadchodzącego sezonu eventowego. Podczas najbliższego wydarzenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, czyli konferencji Event-Biznes 7 listopada 2017 roku odbywającej się w Warszawie, zostanie przedstawiony obecnym projekt „Dobry Przetarg”

INFORMACJA PRASOWA