Czwarta edycja Expo Marketing już 5 czerwca

Czwarta edycja Expo Marketing już 5 czerwca
Tegoroczna edycja wydarzenia Expo Marketing odbędzie się 5 czerwca w warszawskim Centrum Praskim Koneser. W światowy dzień targów Global Exhibitions Day uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać wiedzę o nowych potrzebach klientów, by pozyskać ich dzięki najnowszym narzędziom marketingu wystawienniczego i sprzedaży.

Celem Expo Marketing jest stworzenie platformy wymiany informacji i kontaktów dla optymalnego wykorzystania targów jako skutecznego narzędzia biznesowego, a także prezentacja najnowszych osiągnięć marketingu wystawienniczego na rzecz pozyskania klientów na międzynarodowych rynkach. Wydarzenie prezentuje najnowsze trendy w biznesie targowym, w którym targi stają się areną nowych technologii, a ponadto eventem, miejscem nowych doświadczeń, emocji, a także spotkań, budujących relacje.

Firma Promedia Jerzy Osika, czyli organizator Expo Marketing, stawia na wystawienniczo-edukacyjny charakter tego wydarzenia, którego celem jest również integracja branży. Jerzy Osika - specjalista ds. sprzedaży i marketingu wystawienniczego, oraz zaproszeni przez niego eksperci, poprowadzą wykłady i dyskusje panelowe

Z udziału w Expo Marketing skorzystają przede wszystkim firmy, których celem jest zwiększenie efektywności prowadzonych już działań wystawienniczych oraz te, które dopiero planują wystawić się na targach i pragną zdobyć niezbędne do tego wiedzę i kontakty. Uczestnicy dowiedzą się m. in. jak wykorzystać media społecznościowe i inne narzędzia marketingu internetowego, by zwiększyć liczbę klientów na swoim stoisku oraz jak zastosować w praktyce techniki marketingu sensorycznego, digital singage, virtual reality i augmented reality tak, aby skutecznie oddziaływać na emocje i zmysły klientów. Eksperci podpowiedzą także, jak łatwiej zdobyć klientów na rynkach zagranicznych oraz jak najlepiej wybrać miejsce do swojej prezentacji targowej.

Udział w Expo Marketing pozwoli zgromadzić potrzebną wiedzę dotyczącą nowych potrzeb klientów i tego, jak ich pozyskać dzięki najnowszym narzędziom sprzedaży oraz marketingu wystawienniczego. Osoby, które chcą odnieść sukces na targach, już dziś powinny zaznaczyć to wydarzenie w swoim kalendarzu. 

INFORMACJA PRASOWA