Coroczna ankieta Best Western Hotels&Resorts przynosi nowe rozwiązania

Coroczna ankieta Best Western Hotels&Resorts przynosi nowe rozwiązania

Best Western Hotels&Resorts, rodzina hotelarska zrzeszająca w swojej sieci wielu właścicieli hoteli na całym świecie, jak co roku zorganizowała ankietę mającą na celu zbadanie satysfakcji należącej do niej członków. Spółka Best Western zdaje sobie sprawę, jak ważna jest wewnętrzna komunikacja, dlatego wprowadziła procedurę mającą na celu kontrolę oraz utrzymanie zadowolenia wśród hotelarzy na wysokim poziomie. 

Cykliczne monitorowanie zadowolenia obiektów jest jednym z założeń Best Western. Grupa w ten sposób analizuje wskaźniki satysfakcji hoteli ze współpracy, skłonność do rekomendacji Best Western innym właścicielom hoteli  oraz dumę, jaką odczuwają członkowie poprzez przynależność do znanej, międzynarodowej marki.

Saija Kekkonen – Dyrektor Zarządzająca Best Western w Polsce, Finlandii, Rosji oraz Krajach Bałtyckich przyznaje, że wyniki tegorocznej ankiety są zadowalające i świadczą o tym, że głosy członków są na bieżąco wysłuchiwane, a ich rady wcielane w życie. Za duży sukces pani dyrektor uważa również wzrost zadowolenia hotelarzy oraz świadomość tego, jak ważna jest ich opinia. 

Aby ankieta przyniosła jak najwięcej wskazówek, dodano w niej również pytania z działalności organizacyjnej. Best Western analizował zagadnienia takie jak poziom zadowolenia ze wsparcia sprzedażowego i marketingowego, jakość współpracy ze strukturami sieci, a także wpływ marki na biznes – czyli zagadnienia odnoszące się do codziennej pracy hoteli.

Wychodząc naprzeciw potrzebom właścicieli hoteli, Best Western od roku 2018 zacznie organizować General Manager Day w Polsce, na którym zawita również pani dyrektor Saija Kekkonnen. Wydarzenie to ma mieć charakter networkingowy i ma stać się narzędziem wymiany spostrzeżeń, opinii, komunikacji oraz wspólnych sposobów wyszukiwania rozwiązań dla obiektów pod wspólnym szyldem marki Best Western. Będzie to kolejne wydarzenie dla członków spółki obok corocznego spotkania z właścicielami hoteli oraz dnia marketingu i sprzedaży. 

INFORMACJA PRASOWA