Co dalej z public relations?

Co dalej z public relations?
Czy branża public relations przestała się rozwijać? Jakie ma przed sobą perspektywy? Jakie są nowe rozwiązania i technologie, które mogą uskutecznić pracę piarowca? Między innymi o tym dyskutować będą teoretycy, praktycy biznesu i pasjonaci branży PR, którzy spotkają się na Kongresie Profesjonalistów Public Relations. Wydarzenie startuje już 18 kwietnia w Rzeszowie. Organizatorami są: Uniwersytet Wrocławski i Newsline Sp. z o.o. Sponsorem głównym Kongresu Profesjonalistów PR jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.

Przez dwa dni w stolicy Podkarpacia inspiracji i bodźców do efektywnych działań komunikacyjnych poszukiwać będą uczestnicy Kongresu Profesjonalistów Public Relations. To tutaj eksperci podzielą się doświadczeniem i efektami własnej pracy. Zaprezentują również konkretne rozwiązania technologiczne i narzędzia wspierające pracę działów PR. Powiedzą nie tylko o tym, co jest obecnie modne, ale także o tym, co będzie wyznaczało ścieżki rozwoju PR za kilka najbliższych lat. Co roku nasze spotkania dostarczają impuls do działania, inspirują do nieszablonowych sposobów myślenia – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, organizator kongresów PR.

Innowacyjne technologie receptą na wyzwania branży
Osoby zajmujące się public relations muszą nadążać za zmianami, które w obliczu intensywnego rozwoju komunikowania są nieuniknione. Wspomnianym przemianom towarzyszą rosnące oczekiwania otoczenia oraz nowe rozwiązania, które trzeba umieć właściwie wykorzystywać. Podczas tegorocznego Kongresu Sebastian BYKOWSKI Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przedstawi nowe możliwości pomiaru efektywności działań w mediach na podstawie portalu inforia.net. Natomiast o PR 2020 i wyzwaniach stojących przed branżą opowie Paweł TROCHIMIUK, Prezes Zarządu Partner of Promotion. Inspirująco zapowiada się także wystąpienie Mateusza TUŁECKIEGO, Doradcy Zarządu ds. Marketingu i PR Satus Venture, poświęcone komunikacji start’upów. Podczas Kongresu będzie można także dowiedzieć się, jakich działań public relations w obliczu rewolucji komunikacyjnej oczekują przedstawiciele mediów. O tym opowie Tomasz MACHAŁA, Dyrektor Zarządzający oraz Redaktor Naczelny NaTemat. To tylko niektóre z zagadnień, które będą poruszane podczas Kongresu.

Nowe spojrzenie na finansowanie działań PR
Podczas kwietniowego spotkania szczególną uwagę zwrócimy na problem finansowania działań public relations. Często, pomimo znakomitych pomysłów i idei, to właśnie brak środków stanowi jedną z barier uniemożliwiających podejmowanie kroków w tym obszarze. Chcemy przybliżać wiedzę na temat pozyskiwania środków na działania komunikacyjne z różnych dostępnych źródeł i programów – mówi dr Dariusz Tworzydło. O technologiach i finansowaniu działań PR w obliczu nowej perspektywy unijnej opowie m.in. Szymon SIKORSKI, Prezes Zarządu, Publicon Sp. z o.o., oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Branża public relations: czy przestaliśmy się rozwijać?
To temat debaty, która odbędzie się drugiego dnia Kongresu. Podczas niej o przyszłości public relations, kierunkach rozwoju, szansach i zagrożeniach dyskutować będą między innymi: Rafał CZECHOWSKI, Prezes Zarządu, ImagoPR, Jerzy CISZEWSKI, Prezes Zarządu, Ciszewski PR oraz Jarosław RECZEK, Dyrektor Departamentu Promocji, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego. Debatę moderował będzie Marek WRÓBEL, NeuronPR, Fundacja InternetPR.

Do końca marca na uczestników czekają specjalne rabaty
Zainteresowanych udziałem w Kongresie Profesjonalistów PR zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa już dziś i tym samym do skorzystania ze specjalnej oferty cenowej. Atrakcyjne rabaty obowiązują do końca marca br. Głównymi partnerami Kongresu są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa. Sponsorem głównym jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. INFORMACJA PRASOWA