CERTYFIKOWANY EVENT MANAGER
CERTYFIKOWANY EVENT MANAGER

27 listopada bieżącego roku odbędzie się organizowana przez Event Management Polska Ogólnopolska Konferencja Szkoleniowa Event Menedżerów. Wydarzenie będzie miało miejsce w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Znany jest już pierwszy prelegent konferencji -  Certyfikowany Event Manager Paweł Haberka, który jest General managerem agencji PowerEvents.

Podczas konferencji przeprowadzi Panel III pt. "Budżetowanie eventu. Jak nie wypaść z siatki kosztów, czyli wszystko o tajnikach planowania wydatków".



Paweł Haberka to założyciel i manager wrocławskiej agencji eventowej PowerEvents. W 2003 r. ukończył studia na Politechnice Wrocławskiej z tytułem magistra inżyniera. Pierwsze kroki w branży eventowej stawiał jako pracownik jednej z większych wrocławskich korporacji, odpowiadając za organizację eventów dla tej firmy. Udane realizacje i zebrane w trakcie pracy doświadczenie zachęciły go do założenia w 2007 r. własnej agencji eventowej specjalizującej się w przygotowaniu imprez firmowych. Od 10 lat istnienia firmy na rynku zajmuje się zarówno doradztwem w kwestii organizacji, jak również kompleksowym przygotowaniem tego typu eventów. Agencja ma w dorobku ponad 600 udanych realizacji i ponad 200 tys. uczestników przygotowanych przez nią imprez. Wśród dotychczasowych klientów PowerEvents znalazły się firmy z różnych branż, m.in. Electrolux Polska, Grupa Azoty, KGHM, AmRest czy Skanska.

INFORMACJA PRASOWA