Centrum Konferencyjne Adgar Plaza podsumowuje pierwszy rok działalności

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza podsumowuje pierwszy rok działalności

Warszawa, 14 października 2010 r. – Nowoczesne i doskonale wyposażone Centrum Konferencyjne Adgar Plaza ma za sobą pierwszy rok działalności. Centrum należące do kompleksu biurowego Adgar usytuowanego w dzielnicy biznesowej na Mokotowie powstało jesienią 2009 roku. W ciągu 12 miesięcy w jego salach zorganizowano ponad 150 konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych, w których wzięło udział 7 500 osób. Liczby te są dowodem, że w Warszawie brakowało obiektu konferencyjnego tej klasy znajdującego się poza hotelami.


 


Mimo, że działamy zaledwie od roku, gościmy największe firmy w kraju. Cieszy nas to, że zyskaliśmy grono stałych, zadowolonych klientów, którzy do nas wracają. Często chwalą nas za nowoczesne, bogate wyposażenie oraz wyjątkowe zaangażowanie i profesjonalizm. Nie bez znaczenia jest także atrakcyjna lokalizacja na Mokotowie, gdzie znajdują się siedziby wielu renomowanych polskich i międzynarodowych firm, które chętnie organizują u nas szkolenia pracowników” – podkreśla Katarzyna Bobowska, zarządca Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza.


 


Centrum Konferencyjne Adgar Plaza zajmuje łączną powierzchnię 750 m2 i obejmuje 4 sale konferencyjne oraz Board Room. Wszystkie sale posiadają dostęp do światła dziennego jak również możliwość zupełnego zaciemnienia. Układ centrum umożliwia dowolną aranżację przestrzeni, która w sumie może pomieścić do 300 osób. Obiekt ten oferuje najnowocześniejsze wyposażenie audiowizualne oraz zaawansowane usługi multimedialne, takie jak video- i telekonferencje, jak również bezpłatną bezprzewodową sieć internetową WiFi. Ponadto centrum zapewnia kompleksową obsługę cateringową oraz miejsca parkingowe w atrakcyjnej cenie.


 


Lista dotychczasowych klientów centrum obejmuje między innymi tak renomowane firmy, jak: Fortis Bank Polska, Google, Grey Worldwide Warszawa, Hewlett-Packard, IBM, Kraft Foods Polska, Leo Burnett, McDonald’s Polska, Mediacom, Nestlé Polska, Novartis, Pfizer, PKO BP, Polkomtel, Renault, Siemens, Triada, Unilever, Wolters Kluwer, ZenithOptimedia.


 


Joanna Dytkowska, Kierownik Sprzedaży Regionu Centralnego firmy Triada S.A., która zorganizowała szkolenie w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza powiedziała - „Nasze oczekiwania zostały spełnione w 100%. Pracownicy centrum wykazali się ogromnym zaangażowaniem, dbali o najmniejsze detale, interes i zadowolenie klienta.


 


Centrum Konferencyjne Adgar Plaza jest częścią kompleksu biurowego Adgar usytuowanego w dzielnicy biznesowej na Mokotowie w Warszawie. Kompleks składa się
z budynku Adgar Business Centre o powierzchni 11 600 m2 oraz dwóch nowych 10-piętrowych budynków klasy A: Adgar Plaza A i B o łącznej powierzchni 27 000 m2. Wszystkie trzy budynki tworzą razem nowoczesny, dobrze wyposażony kompleks biurowy o całkowitej powierzchni najmu 39 000 m2 zapewniający warunki sprzyjające efektywnej pracy.


 


Adgar Postępu Sp. z o.o., inwestor i deweloper obiektu, jest spółką córką Adgar Investments
& Development Ltd., znanej i renomowanej międzynarodowej firmy działającej na rynkach nieruchomości, między innymi w Izraelu, Kanadzie, Belgii oraz Polsce.


 


Oferta Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza znajduje się na stronie www.adgarplaza.pl


 


INFORMACJA PRASOWA