ASSOCIATIONS NEWS - Jak mogą wyglądać spotkania w 2022 zdaniem HBAA

ASSOCIATIONS NEWS - Jak mogą wyglądać spotkania w 2022 zdaniem HBAA

Według Hotel Booking Agents Association (HBAA) 2022 będzie rokiem regeneracji i ożywienia wydarzeń biznesowych, branży hotelarskiej i całego przemysłu spotkań. Zarząd brytyjskiego Stowarzyszenia dzieli się swoimi przewidywaniami na nadchodzący rok, w tym spodziewanym  formatem spotkań, perspektywami biznesowymi i zrównoważonym rozwojem. 

Członkowie Zarządu HBAA zapytani o przyszłe prognozy i trendy przyznają, że 2022 będzie trudny, ale to będzie również czas na pobudzenia całej branży.

  • W 2022 r. najpopularniejszymi formatami będą nadal wydarzenia osobiste i wirtualne, gdyż hybrydowe są znacznie droższe do realizacji. Spodziewane jest przejście na bardziej lokalne i regionalne wydarzenia oparte na pogłębionych doświadczeniach. 
  • Podczas gdy liczba zapytań i potwierdzeń rośnie, wydarzenia są mniejsze i mają bardzo krótki czas realizacji. Ta tendencja prawdopodobnie utrzyma się przez pierwsze sześć miesięcy 2022.
  • W tym roku obiekty będą nadal cierpieć z powodu niedoboru personelu, rosnących rachunków za energię i problemów z łańcuchem dostaw w wyniku pandemii. Hotele i obiekty będą zatem miały niewielki wybór, jak tylko podnieść stawki w 2022 r., aby pokryć rosnące koszty. 
  • W miarę powrotu do podróży międzynarodowych, zwiększy się popyt na usługi agencji takie jak fachowe porady, ekspertyzy i wsparcie w poruszaniu się po lokalnym ustawodawstwie po pandemii, aby zapewnić bezpieczeństwo podróżnym i delegatom.
  • Zrównoważony rozwój pozostanie priorytetem w 2022 roku. Po dyskusjach na COP26 oczekuje się, że obiekty i agencje będą zwracać coraz większą uwagę na potrzebę wdrażania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Ta zmiana w kierunku bardziej ekologicznych spotkań i praktyk zapewnia obiektom i agencjom okazję do proaktywnej współpracy z klientami, aby wspierać ich w osiąganiu ich celów w zakresie zrównoważonego rozwoju.
  • Ponieważ zaufanie konsumentów nie wróciło jeszcze w pełni do poziomu sprzed pandemii, to jak będą wyglądać następne 12 miesięcy, jest bardzo niepewne. Odnotowano znaczny wzrost liczby spotkań twarzą w twarz, bo oznacza to bezpośrednie zaangażowania klientów i delegatów. Jednak w przypadku dużych wydarzeń pozostaje pewna ostrożność, spotęgowana nadejściem Omikronu. 
  • W nadchodzącym roku branża potrzebuje bardziej niż czegokolwiek wyznaczenia jasnego kierunku, komunikacji i spójności ze strony rządów, aby klienci mieli zaufanie w trakcie robienia swoich rezerwacji. 


Źródło: https://mitmagazine.co.uk

Autor: Anna Górska