15 kwietnia rusza wiosenna edycja konferencji Hotel Meeting

15 kwietnia rusza wiosenna edycja konferencji Hotel Meeting

Wiosenna edycja konferencji branżowej Hotel Meeting odbędzie się 15 kwietnia w warszawskim Airport Hotel Okęcie. Podczas spotkania uczestnicy będą mieli okazję wymienić się posiadaną wiedzą i doświadczeniem. W programie przewidziano warsztaty sprzedażowe, ciekawy panel dyskusyjny oraz kilkanaście prelekcji prowadzonych przez ekspertów z branży.

Hotel Meeting to cykliczna konferencja, podczas której eksperci i praktycy związani z hotelarstwem dyskutują na ważne, zawodowe tematy oraz mają możliwość zdobycia nowych kontaktów biznesowych w ramach Business Speed Dating, czyli ekspresowych spotkań hotelarzy i dostawców usług dla branży HoReCa. Podczas każdego spotkania poruszane są istotne zagadnienia związane z funkcjonowaniem obiektów hotelowych – problemy, sukcesy i przede wszystkim nowinki z branży hotelarskiej.

Co interesującego można znaleźć w programie konferencji?

Część pierwsza potrwa od 9:00 do 10:30. Uczestnicy dowiedzą się m. in. jak skutecznie obniżyć koszty w hotelu oraz jak zarządzać personelem. Dodatkowo Krzysztof Stęplowski opowie o tym “Jak dotrzeć do segmentu MICE w kampaniach online?”, dzieląc się swoimi sposobami promocji ofert MICE oraz prezentując działania, dzięki którym udało się obniżyć koszty tego typu kampanii.

W części drugiej, która rozpocznie się o 11:00, Rafał Krzycki opowie o tym, dlaczego warto angażować swój biznes w działania społeczne. Maciej Otrębski wygłosi prelekcję na temat “W hotelowej restauracji - czy dostanę coś bez mięsa? O tym jak w obliczu rosnącej popularności kuchni roślinnej w mądry sposób odpowiadać na zmieniające się potrzeby gości”. Podczas tej prezentacji, uczestnicy dowiedzą się, jak korzystać z rosnącej popularności kuchni roślinnej.

W części trzeciej Marlena Kosiura poprowadzi panel dyskusyjny na temat “Czy cena czyni cuda? Szukamy przepisu na sukces w dobie hossy inwestycyjnej na rynku hoteli na rynku hoteli i apartamentów wypoczynkowych”. Wśród panelistów znajdą się Karolina Kaim, Artur Kozieja, Krzysztof Sobolewski i Damian Rdzanek. Dyskusja rozpocznie się o 13:20.

Część czwarta potrwa od 14:50 do 16:10. Uczestnicy dowiedzą się “Jak obejść Booking i zwiększyć ilość rezerwacji przez własną stronę www?, a Mikołaj Ostrowski wygłosi prelekcję na temat oszustw i oszustów w branży hotelarskiej.

Warsztaty sprzedażowe dla specjalistów

Równolegle do części konferencyjnej, odbędą się warsztaty sprzedażowe zatytułowane “Jak wzmocnić i zwiększyć wydajność w sprzedaży szkoleń i konferencji w Twoim hotelu?”. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób można usprawnić pracę działu sprzedaży, jak powinna wyglądać oferta, kontakt z klientem i proces realizacji. W warsztatach weźmie udział jedynie 20 osób, które jako pierwsze wyraziły chęć uczestnictwa i dokonały zapisu. Spotkanie poprowadzą Maciej Straus i Blanka Retmańska-Man.

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?

Udział w konferencji, jak i w warsztatach stwarza możliwość rozwoju zawodowego oraz kształtowania już nabytych kompetencji. Sprzedaż w hotelarstwie zmienia się bardzo dynamicznie i istotne jest, by za tymi zmianami nadążać. Stale rośnie podaż obiektów, a ilość zapytań do obiektów się kurczy, dlatego konieczne staje się właściwe aktywowanie sprzedaży i analizowanie posiadanych kontaktów do firm oraz danych. Po konferencji uczestnicy będą wiedzieli, na jakie aspekty zwraca uwagę klient, w jaki sposób podkreślać swoje atuty oraz na jakie elementy w kontakcie z klientem należy zwracać szczególną uwagę.

Rejestracja na wydarzenie na stronie https://hotele.bsdpoland.pl/