Szukasz hotelu na pobyt ze swoim pupilem? Obiekty Louvre Hotels Group to dobry wybór.
Do tego, że pies i kot to najlepsi przyjaciele człowieka, chyba nie musimy nikogo przekonywać. Coraz więcej restauracji i kawiarni pozwala wejść do lokalu ze swoim czworonożnym kumplem. Do tego trendu dołącza też coraz więcej hoteli. Przecież podróżowanie u boku przyjaciela to najlepsze, co może być, prawda? Również takiego włochatego :)
Sieć Louvre Hotels Group już jakiś czas temu postanowiła i w swoich hotelach wprowadzić udogodnienia dla osób podróżujących ze zwierzętami. Pets Friendly - tak nazywa się projekt LHG rozwijany od kilku lat w całej Europie, którego celem jest nie tylko sprawienie, że hotele będą przyjazne osobom podróżującym z czworonogami, ale również że ci turyści na czterech nogach nie będą zakłócać komfortu pobytu pozostałym gościom ;)
Projekt został zapoczątkowany u nas już 5 lat temu jako pilotażowa kampania w hotelu Campanile Bydgoszcz. Pets Friendly aktualnie obowiązuje nie tylko w hotelach marki Campanile, ale również we wszystkich własnościowych hotelach Louvre Hotels Group w Polsce, czyli również w obiektach marek Premiere Classe i Golden Tulip. Obiekty te oferują jednolity standard usług dedykowanych zwierzakom i ich właścicielom.
Jakie udogodnienia czekają na naszych pupili?
- W przestrzeniach publicznych będą na nich czekały miski ze świeżą wodą.
- W pokojach z kolei zwierzaki i ich właściciele znajdą pakiet powitalny zawierający zabawki dla psa lub kota oraz list z kompletem wskazówek dotyczących etykiety, która obowiązuje przebywające w hotelu zwierzaki.
– Program opiera się jednak przede wszystkim na kulturze, którą kształtujemy w naszych hotelach. Chodzi nam o coś więcej niż tylko o opakowanie usługi pobytu ze zwierzęciem w zestaw gadżetów. Logo Pets Friendly, które wita gości w progach naszych hoteli, to znak, że trafili w miejsce, gdzie rozumie się ich potrzeby. Dzięki doświadczeniu i opiniom zbieranym przez ostatnie 5 lat nasze załogi są dobrze przygotowane na wizytę czworonogów. Goście zawsze mogą liczyć na życzliwość i wsparcie, a także na wskazówki dotyczące innych przyjaznych dla zwierząt miejsc w okolicy – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
Wszystkie osoby, które podróżują bez pupili i obawiają się, że inne zwierzęta będą zaburzać ich spokój i komfort w hotelu, chcemy uspokoić! Obowiązująca w obiektach biorących udział w programie jednolita polityka w zakresie przebywania na ich terenie zwierząt domowych sprawia, że na gości czekają wyłącznie miłe niespodzianki. Właściciele zwierząt otrzymują na start szczegółowe instrukcje dotyczące zasad pobytu z psem czy kotem. To zapewnia pupilom sporo swobody, ale również wszystkim gościom hotelowym gwarantuje troskę o ich potrzeby.
– Wierzymy, że ci, którzy zdecydują się odwiedzić nas w towarzystwie swoich kudłatych przyjaciół, docenią nasze starania o to, by pobyt w hotelu był bezstresowy zarówno dla czworonoga, jak i jego właściciela. Pozostali goście mogą być natomiast pewni, że obecność zwierząt domowych na terenie hotelu nie wpłynie na jakość ich wypoczynku. Chcemy, by dzięki programowi Pets Friendly wszyscy czuli się w naszych hotelach jak w domu – dodaje Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
To co, odwiedzicie któryś z hoteli Louvre Hotels Group ze swoim czworonożnym przyjacielem?
INFORMACJA PRASOWA