Szukasz hotelu na pobyt ze swoim pupilem? Obiekty Louvre Hotels Group to dobry wybór.

Szukasz hotelu na pobyt ze swoim pupilem? Obiekty Louvre Hotels Group to dobry wybór.

Do tego, że pies i kot to najlepsi przyjaciele człowieka, chyba nie musimy nikogo przekonywać. Coraz więcej restauracji i kawiarni pozwala wejść do lokalu ze swoim czworonożnym kumplem. Do tego trendu dołącza też coraz więcej hoteli. Przecież podróżowanie u boku przyjaciela to najlepsze, co może być, prawda? Również takiego włochatego :)

Sieć Louvre Hotels Group już jakiś czas temu postanowiła i w swoich hotelach wprowadzić udogodnienia dla osób podróżujących ze zwierzętami. Pets Friendly - tak nazywa się projekt LHG rozwijany od kilku lat w całej Europie, którego celem jest nie tylko sprawienie, że hotele będą przyjazne osobom podróżującym z czworonogami, ale również że ci turyści na czterech nogach nie będą zakłócać komfortu pobytu pozostałym gościom ;) 

Projekt został zapoczątkowany u nas już 5 lat temu jako pilotażowa kampania w hotelu Campanile Bydgoszcz. Pets Friendly aktualnie obowiązuje nie tylko w hotelach marki Campanile, ale również we wszystkich własnościowych hotelach Louvre Hotels Group w Polsce, czyli również w obiektach marek Premiere Classe i Golden Tulip. Obiekty te oferują jednolity standard usług dedykowanych zwierzakom i ich właścicielom.

Jakie udogodnienia czekają na naszych pupili?

  • W przestrzeniach publicznych będą na nich czekały miski ze świeżą wodą.
  • W pokojach z kolei zwierzaki i ich właściciele znajdą pakiet powitalny zawierający zabawki dla psa lub kota oraz list z kompletem wskazówek dotyczących etykiety, która obowiązuje przebywające w hotelu zwierzaki.


– Program opiera się jednak przede wszystkim na kulturze, którą kształtujemy w naszych hotelach. Chodzi nam o coś więcej niż tylko o opakowanie usługi pobytu ze zwierzęciem w zestaw gadżetów. Logo Pets Friendly, które wita gości w progach naszych hoteli, to znak, że trafili w miejsce, gdzie rozumie się ich potrzeby. Dzięki doświadczeniu i opiniom zbieranym przez ostatnie 5 lat nasze załogi są dobrze przygotowane na wizytę czworonogów. Goście zawsze mogą liczyć na życzliwość i wsparcie, a także na wskazówki dotyczące innych przyjaznych dla zwierząt miejsc w okolicy – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

Wszystkie osoby, które podróżują bez pupili i obawiają się, że inne zwierzęta będą zaburzać ich spokój i komfort w hotelu, chcemy uspokoić! Obowiązująca w obiektach biorących udział w programie jednolita polityka w zakresie przebywania na ich terenie zwierząt domowych sprawia, że na gości czekają wyłącznie miłe niespodzianki. Właściciele zwierząt otrzymują na start szczegółowe instrukcje dotyczące zasad pobytu z psem czy kotem. To zapewnia pupilom sporo swobody, ale również wszystkim gościom hotelowym gwarantuje troskę o ich potrzeby. 

– Wierzymy, że ci, którzy zdecydują się odwiedzić nas w towarzystwie swoich kudłatych przyjaciół, docenią nasze starania o to, by pobyt w hotelu był bezstresowy zarówno dla czworonoga, jak i jego właściciela. Pozostali goście mogą być natomiast pewni, że obecność zwierząt domowych na terenie hotelu nie wpłynie na jakość ich wypoczynku. Chcemy, by dzięki programowi Pets Friendly wszyscy czuli się w naszych hotelach jak w domu – dodaje Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

To co, odwiedzicie któryś z hoteli Louvre Hotels Group ze swoim czworonożnym przyjacielem?

INFORMACJA PRASOWA