Radisson Hotel Group wprowadza nową markę: Radisson Individuals i pozyskuje 10 nowych hoteli w regionie EMEA

Radisson Hotel Group wprowadza nową markę: Radisson Individuals i pozyskuje 10 nowych hoteli w regionie EMEA

Pandemia koronawirusa dla wielu branży okazała się być nagłą i niestety "skuteczną" stop-klatką. Niektóre obiekty jednak się nie poddały i już dziś możemy obserwować efekty ich heroicznej pracy. Radisson Hotel Group zdecydowanie należy do tego grona. Wprowadza on nową markę, Radisson Individuals i pozyskuje aż 10 nowych hoteli w regionie EMEA jeszcze w trzecim kwartale 2020 roku.

Radisson Hotel Group jest jedną z największych na świecie grup hotelowych z siedmioma charakterystycznymi markami hotelowymi oraz 1400 obiektami działającymi lub będącymi w trakcie otwarcia w 120 krajach. Jej naczelną dewizą jest Every Moment Matters, które oznacza, że liczy się każda chwila.


Co dokładnie oznacza nowa marka, kryjąca się pod nazwą Radisson Individuals?

Jest to marka konwersji, oferująca niezależnym hotelom i sieciom możliwość dołączenia do globalnej platformy Radisson Hotel Group. Co za tym idzie, daje ona szerokie możliwości korzystania z międzynarodowej świadomości i doświadczenia Grupy, oczywiście z możliwością zachowania własnej, wypracowanej tożsamości i wyjątkowości.

Pewnie zastanawiają się Państwo, co jest brane pod uwagę, podczas wyboru Hoteli do Radisson Individuals. To przede wszystkim nieszablonowe rozwiązania i usługi, które świadczone są na najwyższym poziomie. Hotele wybierane są ze względu na ich własne cechy i wyjątkowość, oferując gościom możliwość odkrywania nowych lokalizacji na całym świecie, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiego standardu jakości sieci Radisson Hotel Group oraz gościnności usług, którym przyświeca hasło "Yes I Can!" w połączeniu z lokalnymi smakami i osobowością hoteli członkowskich.

Radisson Individuals stanowi wyjątkową okazję dla hoteli, aby zwiększyć swoją widoczność, pielęgnować zaufanie klientów i dotrzeć do szerszej publiczności za pośrednictwem wielu kanałów dystrybucji i globalnej struktury sprzedaży. Hotele te skorzystają na sile kontraktowej, która pochodzi z marki, której zaufały miliony gości na całym świecie. Hotele będą korzystać z zintegrowanych platform informatycznych i platform przychodów, a także z kompleksowych systemów operacyjnych zapewniających wysokie marże GOP.

Hotele, które chcą dołączyć do Radisson Individuals, zostaną poddani ocenie zgodności koncentrującej się na czterech kluczowych parametrach:

  1.  zgodności z zasadami BHP SGS
  2. indeksie online ocenianym na podstawie ich GRI
  3.  zgodności z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego
  4.  możliwości podłączenia do głównych systemów operacyjnych Grupy.


Federico J. González, CEO, Radisson Hotel Group, powiedział: „Wprowadzenie Radisson Individuals to kolejny kamień milowy w naszym ambitnym pięcioletnim planie transformacji, aby zostać uznaną za jedną z trzech najlepszych marek hotelowych na świecie i marką wybieraną przez właścicieli, gości i najbardziej utalentowanych pracowników. Stworzyliśmy Radisson Individuals w odpowiedzi na zmieniające się wymagania nowoczesnego rynku zarówno dla właścicieli hoteli, jak i gości. Dołączenie do Radisson Individuals jest idealnym pierwszym krokiem dla indywidualnych hoteli z dobrymi ocenami usług, które chcą pozostać niezależne lub rozważają przejście na jedną z naszych odnoszących sukcesy marek podstawowych, a także silną propozycję dla lokalnych, regionalnych marek hotelowych, które chcą zbadać dodatkowe kanały dystrybucji i / lub opcje co-brandingu”.


Ponadto Radisson Hotel Group podpisał umowę z dziesięcioma nowymi hotelami w regionie EMEA w III kwartale 2020 roku w Wielkiej Brytanii, Włoszech, Ukrainie, Egipcie i Nigerii. Nowe kontrakty opierają się na strategii x15, która została ogłoszona w drugim kwartale 2020 roku i potwierdza zaangażowanie Grupy na rzecz właścicieli, pracowników, gości i partnerów, a także ambitny pięcioletni plan rozwoju. Radisson Hotel Group nadal rozwija swoją nową architekturę marki i jeszcze bardziej wzmacnia swoją obecność w regionie EMEA.

Nowe otwarcia obejmują:

  • Henrietta House, członek Radisson Individuals, Bath, Wielka Brytania (otwarcie 2020)
  • Hotel River House, członek Radisson Individuals, Inverness, Wielka Brytania (otwarcie 2021)
  • Radisson Blu Hotel, Sheffield, Wielka Brytania (otwarcie 2023)
  • Radisson Residences, Baden Württemberg, Niemcy (otwarcie w 2023 roku)
  • Radisson Hotel Florence, Włochy (otwarcie 2021)
  • Radisson Collection Hotel, Wenecja, Włochy (otwarcie 2021)
  • Radisson Hotel, Odessa, Ukraina (otwarcie 2021)
  • Radisson Hotel, Abudża, Nigeria (otwarcie 2022)
  • Radisson Blu Residences, Mekka w Królestwie Arabii Saudyjskiej (otwarcie 2022)


Polecamy Państwu obejrzeć wiadomość i najważniejsze informacje na Radisson Individuals prezentowane przez EliecYounes, wiceprezesa wykonawczego i dyrektora ds. Rozwoju w Radisson Hotel Group.