Oficjalne otwarcie krakowskiego Best Western Business Hotels & Conference Center
Oficjalne otwarcie krakowskiego Best Western Business Hotels & Conference Center

4 września br. w Krakowie został otwarty nowy obiekt sieci Best Western, czterogwiazdkowy Best Western Efekt Express. Wraz z nim swoją działalność rozpoczęło największe w stolicy Małopolski hotelowe centrum konferencyjne - Best Western Business Hotels & Conference Center, w skład którego wszedł nowo otwarty ośrodek oraz sąsiadujący z nim i już wcześniej prosperujący, Best Western Premier Kraków Hotel.

Nowy hotel pod szyldem marki Best Western oferuje swoim gościom 179 wygodnych pokoi. Każde z wnętrz posiada klimatyzację, dostęp do bezprzewodowego internetu oraz osobne, przestronne łazienki. Łącznie obiekt będzie mógł przyjąć do 400 osób. Podczas renowacji hotelu i dostosowywania go do standardów Best Western zmodernizowane zostały pokoje, a także Business Point. Hotel dysponuje również parkingiem na 230 aut oraz profesjonalną siłownią.

Tuż przy nowym Best Western Efekt Express znajduje się nowoczesny Best Western Premier Kraków Hotel, które razem stanowią profesjonalne centrum konferencyjne Business Hotels & Conference Center. Jest to nowoczesna przestrzeń, umożliwiająca organizację wydarzeń biznesowych nawet na 700 osób. Największa sala konferencyjno-bankietowa dysponuje powierzchnią 1000 mkw. Ponadto, na terenie obiektu znajduje się jeszcze 14 zróżnicowanych pod względem przestrzeni sal, które łącznie zajmują kolejne 1000 mkw. W nowy centrum konferencyjnym sieci Best Western znajduje się także 700 miejsc noclegowych, dwie restauracje oraz bar oraz basen i kompleks saun.

- Kraków to niewątpliwie miasto, w którym ekspansja Best Western jest ostatnio wyjątkowo silnie widoczna. Po tym, jak w kwietniu otworzyliśmy tam Best Western Plus Q Hotel, teraz do sieci dołączył już piąty krakowski obiekt. Aktywacja Best Western Efekt Express i jednoczesne otwarcie Best Western Business Hotels & Conference Center doskonale pokazuje, jakie możliwości rozwoju i współpracy daje hotelom członkostwo w naszej sieci. Jednocześnie jest to też duża korzyść dla gości, którzy mają do dyspozycji obiekt oferujący pełny zakres usług gwarantowanej jakości – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

INFORMACJA PRASOWA