Nowy program lojalnościowy Radisson Rewards dostępny w Polsce i na świecie.

Nowy program lojalnościowy Radisson Rewards dostępny w Polsce i na świecie.

19 października Radisson Hotel Group — jedna z najszybciej rozwijających się grup branży hotelarskiej, uruchomiła nowy, innowacyjny program lojalnościowy Radisson Rewards. W ramach zdobywanych podczas pobytu punktów. Goście mogą otrzymać dodatkowe bonusy i nagrody w pakietach Club, Premium i VIP.

Radisson Rewards opiera się na punktach lojalnościowych, które stanowią walutę programu. Zebrane punkty wymieniać można na promocje członkowskie w postaci między innymi:

  • bezpłatnych noclegów w wybranych hotelach sieci w Polsce i na świecie,
  • zniżek na posiłki i napoje w restauracjach hotelowych,
  • bezpłatnego podwyższenia standardu wybranego pokoju,
  • wcześniejszego lub późniejszego wymeldowania. 


Punkty naliczają się za każdy dolar amerykański wydany w obiektach sieci. W wersji Club to 8 punktów, Premium – 27 punktów i VIP – 36 punktów.

„Cieszymy się, że rozszerzony program lojalnościowy jest już dostępny w Europie. To okazja, aby nagrodzić stałych i nowych gości nagrodami, które wzbogacą każdy pobyt w Radisson Hotel Group. Wyjątkowe atrakcje czekają na nowych uczestników Radisson Rewards, serdecznie zapraszamy do przystępowania do programu, żeby się o nich przekonać” -  mówi Cristina Serra, Global Senior Vice President Brand Strategy and Guest Experience w Radisson Hotel Group.

Każdy z uczestników programu Radisson Rewards otrzymuje własny, indywidualny profil, który z łatwością dostosowuje pakiet korzyści do indywidualnych potrzeb klienta. W aplikacji znaleźć można wszelkie potrzebne informacje takie jak  ulubiony hotel, ostatni pobyt i najnowsze zniżki, a oprócz tego możliwe jest dzielenie się swoimi punktami z innymi członkami i polecanie nowych. W aplikacji lojalnościowej dostępna jest również zakładka Experience, która pozwala udostępniać korzyści poza hotelowe i otrzymać 20 punktów za każdego wydanego dolara, jeżeli skorzystają z nich przed końcem 2022 roku, w tym zwiedzanie, wycieczki do muzeów i dostęp do lokalnych atrakcji.Rozszerzony program lojalnościowy jest skierowany również do osób z branży MICE. Szeroki wybór sal konferencyjnych i przestrzeni eventowych w hotelach Radisson Hotel Group, może być wykorzystany w ramach punktów z Radisson Rewards. Program jest przeznaczony zarówno dla klientów prywatnych jak i biznesowych, jednak dzięki zintegrowanej aplikacji punkty mają taką samą wartość na każdą usługę. Użytkownicy mogą wykorzystywać swoje nagrody w różnych celach.

Co ważne, w ramach Radisson Rewards Goście mogą przyczynić się do ochrony środowiska. Za 325 punktów na dzień mogą uczynić swoje pobyty hotelowe neutralnymi pod względem emisji dwutlenku węgla i sprawić, że czas spędzony w hotelu będzie ekologiczny. To jeden z niewielu programów lojalnościowych, który oferuje tę opcję w punktach, jako integralną część pobytu.

INFORMACJA PRASOWA