Mobile Standard 2013. Przenośna rewolucja
Mobile Standard 2013. Przenośna rewolucja
Jednym z najważniejszych tegorocznych wydarzeń poświeconych branży mobilnej będzie konferencja Mobile Standard 2013: Przenośna rewolucja. W dniach 23-24 maja 2013 w warszawskim Centralnym Basenie Artystycznym odbędzie się szereg spotkań i paneli dyskusyjnych prowadzonych przez przedstawicieli takich firm jak Google, Samsung, Plus, Play, Deezer, Mozilla, Facebook, Wirtualna Polska i inni.

Jeżeli śledzisz aktualne trendy na rynku mobile czy też planujesz podęcie działań marketingowych za pośrednictwem platform mobilnych konferencja Mobile Standard 2013 będzie miejscem, w którym znajdziesz sprawdzone przez profesjonalistów recepty na sukces.

Paneliści biorący udział w tegorocznej edycji Mobile Standard omawiać będą najważniejsze zagadnienia i trendy mające wpływ na obecną i przyszłą sytuację w branży. Wśród poruszanych przez nich tematów znajdą się między innymi: badania marketingowe oraz analiza wynikających z nich danych, rola social mediów w kontaktach z klientem, marketing aplikacji mobilnych – tak użytkowych jak i biznesowych, oraz wiele innych kwestii. Rejestracja uczestnictwa do dnia 8 maja wiąże się z rabatem w wysokości 400 zł.

Wśród tematów poruszonych na konferencji znajdą się między innymi:
Urządzenia elektroniczne z jakich korzysta nowoczesne gospodarstwo domowe: Z badania TNS Polska dowiesz się, jak istotną rolę w polskich domach spełniają nowoczesne narzędzia IT, oraz jak zinterpretować takie dane.

Jak Polacy korzystają z rozwiązań telekomunikacyjnych: Badania prowadzone przez firmę Gemius ukażą, z jakich funkcji urządzeń mobilnych korzystają nasi rodacy i czego od nich oczekują.

Mobilny Youtube - technologia w parze z kreatywnością: Na podstawie case studies panelista Google pokaże, w jaki sposób skutecznie prowadzić i analizować kampanię marketingową z wykorzystaniem mobilnego wideo. Facebook mobile app: Ponad 4 miliony Polaków spędza co najmniej 11 godzin miesięcznie na mobilnej aplikacji Facebooka. Dzięki temu panelowi dowiesz się, jak skutecznie wykorzystywać ją do poszerzania zasięgu oraz osiągania celów marketingowych.

Marketing aplikacji a preferencje użytkowników: Przedstawione zostaną wyzwania masowego rynku aplikacji: marketing, sprzedaż, reklama. Trendy europejskie versus preferencje Polaków. Platformy dostawców rozwiązań, ich popularność.

Jakie możliwości dla biznesu oznacza wejście Mozilli na rynek OS?: Czyli co wyniknie z premiery najnowszego systemu operacyjnego Firefox OS. oraz wiele innych.

INFORMACJA PRASOWA