Meetings Week Poland 2014

Meetings Week Poland 2014
Event odgrywa bardzo istotną rolę w budowaniu i umacnianiu marki miejsca. Aby uświadomić to kreatorom marek oraz zdradzić tajniki skutecznej organizacji tego typu wydarzeń, zorganizowano konferencję oraz panel dyskusyjny, w którym wezmą udział przedstawiciele wybranych urzędów miast i województw oraz mediów. Druga odsłona Meetings Week Poland będzie miała miejsce 18 marca br. na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Eventy organizowane w regionach, takie jak festiwale, pikniki, jarmarki, plenery, turnieje, pokazy, rajdy, mistrzostwa są atrakcjami mającymi przyciągnąć turystów i inwestorów, wypromować region. Umiejętnie zorganizowane, stosownie do okoliczności oraz do grupy docelowej, przyniosą konkretne i długofalowe korzyści, przyczynią się do budowania silnej marki miejsca i rozwoju eksportu. Temat ten zostanie poruszony podczas organizowanego przez SBE eksperckiego panelu dyskusyjnego, moderowanego przez Katarzynę Gembalik-Kinas, dziennikarkę magazynu Brief.

„Układając program i zapraszając prelegentów, staraliśmy się dobrać ciekawe case studies eventów o potwierdzonej już renomie, a także z różnych obszarów Polski. Każdy z nich potwierdza fakt, że dobrze zorganizowane wydarzenie stanowi klucz do promocji danego miejsca, na którym zyskuje lokalna społeczność ” – tłumaczy Anna Nowakowska, członek Zarządu SBE. – „Będziemy rozmawiać również o bezpieczeństwie podczas imprez masowych i jak bardzo ta kwestia wpływa na ich dobry odbiór przez uczestników, a co za tym idzie na ich sukces.”

Podczas panelu dyskusyjnego, okazję do wypowiedzi będą miały takie osoby jak: Izabela Stelmańska (Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego), Krzysztof Komorski (Wydział Strategii i Obsługi Inwestorów, Urząd Miasta Lublin), Grzegorz Kiszluk (redaktor naczelny magazynu "Brief" i "Brief for Poland”) oraz Łukasz Napora (Audioriver).

INFORMACJA PRASOWA